וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר לגבר שביצע מעשים מגונים בקטינים

17.5.2011 / 11:56

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר שמונה שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על מנקה רחובות בן 52 שהורשע בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 10,ילד בן 13 ושתי אחייניותיו

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שלישי) שמונה שנות מאסר על מנקה רחובות בן 52 שהורשע בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 10, וכן בעבירות מין שביצע בשתיים מאחייניותיו ובנער בן 13. "הוא ביצע את המעשים בדרכים מניפולטיביות וזדוניות", כתבו השופטים בגזר הדין.

על פי האישום הראשון בו הורשע, פגש הנאשם בילדה ביולי 2009, בעת שהייתה בדרכה לקייטנה בבית ספרה. הוא הציע לקנות לה ממתק, ובימים לאחר מכן נהג לתת לה סכומי כסף קטנים כדי לקנות ממתקים, וזאת במטרה לרכוש את אמונה. כאשר החלה שנת הלימודים, המתין לילדה מחוץ לבית הספר, ולאחר מכן הוביל אותה למחסן בקרבת מקום, ושם ביצע בה מעשה מגונה. הוא חזר על המעשה גם כמה ימים לאחר מכן.

בנוסף, הוא הורשע בכך שנהג להעיר הערות מיניות לאחייניתו בת ה-14, והציע ללטף אותה כשייפגשו לבדם. הוא נהג לקיים שיחות מיניות גם עם אחותה בת ה-15, וגם נישק אותה על שפתיה ועיסה את בטנה בניגוד לרצונה. באותה תקופה הוא גם נתקל באקראי בנער בן 13 בגינה ציבורית והציג עצמו בפניו, וכמה ימים לאחר מכן, כאשר הבחין בנער בדרכו לבית הספר, התקרב אליו מאחור, חיבק אותו ונישק אותו על המצח.

לנאשם עבר פלילי ארוך, והוא ריצה במצטבר 18 שנות מאסר לאחר שזקף לחובתו 25 הרשעות מאז שהיה נער. אולם, מדובר בפעם הראשונה שהוא הורשע בעבירות מין. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש מאסר ממושך, כאשר מנגד, פרקליטתו, עו"ד טלי גוטליב ביקשה להתחשב בתנאים הקשים בהם גדל ובעובדה שהודה בחלק מהעבירות. "בית המשפט קיבל את מלוא טענותינו והתחשב בנתוניו המורכבים של מרשי, ששוחרר משנות מאסר ארוכות ללא שילובו בשום הליך טיפולי, וחבל", אמרה גוטליב שייצגה אותו מטעם הסנגוריה הציבורית.

"את מעשיו ביצע הנאשם בקטינים שונים, זרים ובני משפחה, מעשים שאמנם לא לוו באלימות או באיומים, אך נעשו בדרכים מניפולטיביות וזדוניות לצורך קניית אמונם ופיתויים", כתבו השופטים שרה דותן, שאול שויט ויהודית שיצר בגזר הדין. הם הוסיפו שהנאשם מכחיש את ביצוע מרבית העבירות, וכי רמת המסוכנות המינית שלו היא בינונית עד גבוהה, ולכן יש למצות אתו את הדין. השופטים גזרו עליו שמונה שנות מאסר בפועל, שנתיים על תנאי ופיצויים בגובה 20 אלף שקל לקטינה ועשרת אלפים שקל לאחת האחייניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully