וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקין נפרד מהשב"כ: "תקופה ארוכה וסוערת"

17.5.2011 / 9:36

ראש שירות הביטחון הכללי היוצא יובל דיסקין נפרד באופן סופי מתפקידו באירוע פרידה במטה השב"כ בהשתתפות צמרת המדינה. דיסקין הודה לפקודיו: "הפתעתם אותי שוב ושוב במקצועיותכם"

צמרת המדינה התייצבה אמש (שני) במטה השב"כ לאירוע פרידה לראש השב"כ היוצא, יובל דיסקין. בין היתר, נטלו חלק בערב נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרמטכ"ל בני גנץ, ראש המוסד תמיר פרדו וראש השב"כ הנכנס יורם כהן שגם נאם באירוע. במהלך האירוע הודה דיסקין לעובדיו לשעבר ואמר כי "האירוע הזה חותם עבורי תקופה ארוכה וסוערת של שירות במחיצתם של אנשים איכותיים אמיצים ופטריוטיים אמתיים. הפתעתם אותי שוב ושוב במקצועיותכם". מי שגנבה את ההצגה הייתה בתו בת העשר של דיסקין, מיקה, שהייתה בין הנואמות. "עכשיו אני קצת מבינה שאתה איש מאוד חשוב, אבל רק תחבק ותנשק אותי מתי שרק ארצה כי עכשיו אתה חוזר איתי הביתה", אמרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנכנס והיוצא. יורם כהן ויובל דיסקין בטקס הפרידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיאו של האירוע נערך מופע מיוחד של הזמר שמעון בוסקילה. "כמובן שאני נרגש לקראת האירוע", סיפר בוסקילה לוואלה! חדשות שעות לפני ההופעה, "אלה אנשים מיוחדים וחשובים ואני רוצה לעשות להם ולראש השב"כ דיסקין טוב על הלב. אלה אנשים שחשובים למדינה, והמדינה חשובה להם ומגיע להם שישמחו טיפה". בוסקילה התייחס גם לחשאיות של האירוע, ואמר כי "הופעה חשאית שכזו לא הייתה לי מעולם, אבל תמיד יש פעם ראשונה. על השאלות האחרות, איך אני מגיע אליהם, מתי ואיפה, לא אוכל לענות מסיבות ברורות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיסקין נפרד ממאיר דגן ראש המוסד לשעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון נכנס יורם כהן לתפקידו באופן רשמי, בטקס חילופים שנערך במטה השירות. דיסקין עצמו צפוי לצאת לחופשת פרישה. בשיבת הממשלה שנערכה באותו היום נפרד שר הביטחון אהוד ברק מראש השב"כ היוצא. "השב"כ הוא ארגון חשוב מאוד ויובל דיסקין הוביל אותו לאורך השנים להישגים גבוהים מבחינה מקצועית ומבצעית תוך הפגנת מנהיגות יוצאת דופן ושיתוף פעולה עם צה"ל", אמר ברק. "דיסקין ביצע מהפכה עצומה בהתמודדות עם טרור ואתגרים נוספים ושימוש במידע וטכנולוגיה ובשילוב פעיל של השב"כ בפעילות המבצעית של צה"ל. יובל שמר תמיד על הכלל - דבר מעט ועשה הרבה. מנהיגותו התאפיינה בתכליתיות והישגים - בעיקר בתחומים שלא ניתן לדבר עליהם".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully