וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בדריסה הובא למנוחות: "רוצח הפריד בינינו"

אריאל נוי

16.5.2011 / 17:46

עשרות בני משפחה ומכרים השתתפו בהלווייתו של אביב מורג, שנהרג אתמול במה שנראה כפיגוע דריסה בתל אביב. אביו ספד לו: "הרוצח הוא רשע ומרושע ופירק שותפות של 29 שנים בינינו"

שלומי גבאי

(צילום:שלומי גבאי, עריכה:טל רזניק)

בבית העלמין בקיסריה הובא הערב (שני) למנוחות אביב מורג, תושב גבעתיים בן 29, שנהרג אתמול באירוע הדריסה בתל אביב. בהלוויה השתתפו עשרות בני משפחה ומכריו של אביב. אביו דודי ספד לו: "הרוצח הוא רשע ומרושע ופירק שותפות של 29 שנים בינינו. אני מקווה שזה יהיה הרצח האחרון של יהודי בישראל". אמו של אביב, רחל, לא הצליחה לספוד אותו ורק מילמלה בבכי "רצחו לי את הילד". בעת הורדת הגופה אל הקבר התעלפה האם ופונתה לבית החולים הלל יפה להתאוששות. חברתו של אביב, דנה, לה הציע נישואים לפני חודשיים, לא הגיעה להלוויה והסבירה לחבריה כי אינה מסוגלת להיפרד מאביב.

אתמול שיחזר האב דודי בכאב את השיחה האחרונה, רגע לפני שנהג המשאית פגע ברכבו של בנו. "הוא היה בדרכו לפגישה עסקית בתל אביב. בדיוק שוחחתי איתו בדיבורית, ופתאום שמעתי רעש חזק של חבטה. חשבתי שהוא אולי ניתק, לא העליתי על דעתי שהוא מעורב בפיגוע".

אביב שעבד בחברה של אביו, נסע ברכב השייך לעסק. נציג המשטרה הודיע להם כי מספר הרכב המסוים היה מעורב באירוע. "אחד העובדים בחברה אמר שהרכב של אביב היה בתאונה בתל אביב. לא קישרתי עוד בין זה לבין אירוע הדריסה. שמעתי שיש שם הרוג, ולרגע לא קישרתי את זה לאביב", הוסיף האב. "בדרך לבית החולים, התקשרו אליי וביקשו שאבוא לזהות את הגופה באבו כביר", אמר.

בתוך כך, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר בשבעה ימים את מעצרו של החשוד בפיגוע הדריסה. במשטרה מייחסים לחשוד עבירות של רצח, ניסיון רצח, חבלה וחברות בהתאגדות בלתי חוקית. פרקליטו של החשוד, עו"ד מופיד בדיר, אמר כי מרשו חוזר ומדגיש שמדובר בתאונה, וכי הוא איבד שליטה עקב התפוצצות צמיג במשאית בה נהג. לדבריו, "השב"כ הוציא צו המונע ממני להיפגש עם מרשי במשך שלושת הימים הקרובים. אני מקווה שהצו יוסר ואוכל להיפגש איתו ולשמוע את גרסתו האמיתית בהקדם".

עו"ד בדיר הוסיף כי "התאונה הזו באמת מצערת ואנו מתנצלים בפני משפחות הפצועים וההרוג. בוחן תנועה מטעמנו ייצא לשטח ויבדוק את המשאית הפוגעת ואני בטוח שבסוף נגיע למסקנה שמדובר בתאונת דרכים שהתרחשה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון בשל אירועי יום הנכבה".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully