וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אשתו כי התנגדה שיישא אישה נוספת

16.5.2011 / 15:00

חאלד אבו צעלוק, תושב לוד בן 32, נאשם שירה 14 פעמים באשתו יסמין כי התנגדה שיישא אישה נוספת. על פי כתב האישום, הוא הוביל אותה לשטח פתוח, רצח אותה ונמלט מהמקום

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד חאלד אבו צעלוק בן 32 מלוד הנאשם ברצח אשתו יסמין לפני כחודש וחצי. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין רחל אבישר–אבלס מפרקליטות מחוז מרכז, בחודש מאי אשתקד נשא אבו צעלוק אישה נוספת למורת רוחה של אשתו יסמין, ובעקבות זאת עזבו יסמין ואחותו של אבו צעלוק את הבית ועברו להתגורר אצל קרוב משפחה בכפר קאסם.

מכתב האישום עולה עוד, כי בספטמבר אשתקד, לאחר שהשתיים חזרו לגור בבית, אמר להן הנאשם "אתן עשיתן משהו לא טוב ואל תחשבו שלא תיענשו על כך, כדי שלא תחזרו על אותה טעות" וירה לעבר רגליה של אשתו ומפשעתה של אחותו. האחות נפצעה קשה ואף פונתה לבית החולים ונותחה. בעקבות הירי עזבה יסמין את הבית ועברה להתגורר עם הוריה למשך מספר חודשים אולם לבסוף שבה להתגורר בביתה עם ילדיה ללא הבעל.

על פי כתב האישום, הנאשם המשיך לאיים על אשתו והאשים אותה שהרסה את חייו וטען כי היא צריכה למות. בחודש שעבר יצאה האישה מביתה בשעות הבוקר והלכה לעבר ביתו של בעלה מסיבה שאינה ידועה. הוא נאשם שהוביל אותה לשטח פתוח סמוך לבית הקברות בלוד ואז ירה בה שבעה קליעים בגב וביד ולאחר מכן שבעה קליעים נוספים בראש. היא נפגעה בלב ובריאות ומתה כתוצאה מהירי. הוא עזב את המקום והגופה נמצאה באקראי בשעות אחר הצהריים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully