וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטלטולים לסלסולים: בוסקילה ישיר לפרישת דיסקין

16.5.2011 / 13:32

לאחר שהוחלף רשמית על ידי יורם כהן, ייפרד היום ראש השב"כ היוצא, יובל דיסקין, מאנשיו. במוקד האירוע, יופיע הזמר שמעון בוסקילה: "אני רוצה לעשות לו טוב על הלב"

עובדי שירות הביטחון הכללי ייפרדו הערב (שני) מראש ארגונם היוצא, יובל דיסקין, באירוע מיוחד שבשיאו יהיה מופע מיוחד של הזמר שמעון בוסקילה. האירוע יתקיים במתקן ביטחוני בתל אביב, ובאירוע ייטלו חלק ראשי מערכת הביטחון, בהם גם מחליפו של דיסקין, יורם כהן. פרטי האירוע נותרו חסויים בשל הרגישות הביטחונית, וגם הזמר והמלחין התבקש לשמור על חשאיות.

"כמובן שאני נרגש לקראת האירוע", סיפר בוסקילה לוואלה! חדשות, "אלה אנשים מיוחדים וחשובים ואני רוצה לעשות להם ולראש השב"כ דיסקין טוב על הלב. אלה אנשים שחשובים למדינה, והמדינה חשובה להם ומגיע להם שישמחו טיפה". בוסקילה התייחס גם לחשאיות של האירוע, ואמר כי "הופעה חשאית שכזו לא הייתה לי מעולם, אבל תמיד יש פעם ראשונה. על השאלות האחרות, איך אני מגיע אליהם, מתי ואיפה, לא אוכל לענות מסיבות ברורות".

לא ברור האם דיסקין חובב מוסיקה בעלת אופי מזרחי, אולם ייתכן ומדובר במחווה עבור מחליפו כהן, שמשפחתו עלתה לארץ מאפגניסטן. בשב"כ סירבו להתייחס לדברים. אתמול נכנס כהן לתפקידו באופן רשמי, בטקס חילופים שנערך במטה השירות. דיסקין עצמו צפוי לצאת לחופשת פרישה.

בשבוע שעבר, בדברים שנשא בכנס באוניברסיטת תל אביב, אמר דיסקין כי "באופן אישי, אני מאוד מודאג מאירועי חודש ספטמבר הקרב. הדבר יכול להניע תהליכים שעשויים להידרדר, אם לא תהיה התפתחות כזו או אחרת במישור המדיני".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully