וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אביב אבוטבול היה מעורב ברכש מטען חבלה

16.5.2011 / 11:46

בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול מואשם כי היה מעורב בעסקה לרכישת מטען חבלה, וכן כי התכוון לרכוש 500 כדורי אקסטזי. לטענת פרקליטו, הוא בכלל היה הקורבן המיועד של המטען

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד אביב אבוטבול, בן 26 מנתניה, בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול, הנאשם בעבירות נשק ועבירות סמים, וכנגד חמישה נוספים בעבירות דומות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלון טנקג'י מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כשלושה שבועות, קשרו אבוטבול וארבעה מהנאשמים האחרים לבצע עסקה לרכש מטען חבלה. כמו כן, נטען כי אבוטבול התכוון לרכוש 500 כדורי אקסטזי. על פי כתב האישום, נאשם אחר בפרשה, אליאור ממן, בן 25 מקרית חיים, רכש את המטען תמורת 8,000 שקלים, ולאחר מכן העביר אותו לאבוטבול.

עוד נטען בכתב האישום כי אבוטבול השאיר את המטען במכונית מסוג אודי שחנתה ברחוב גולומב בנתניה, ותכנן להעבירו למקום מסתור. מאוחר יותר, כאשר הגיעו אבוטבול ונאשמים נוספים לקחת את המטען, הם נעצרו על ידי המשטרה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של אבוטבול והנאשמים האחרים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. יצוין כי אבוטבול הורשע בעבר בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, והפרעה לשוטר במהלך מילוי תפקידו. גם הנאשמים האחרים הורשעו בעבר במספר עבירות.

השופטת מיכל ברנדט נענתה לבקשת הפרקליטות, והאריכה את מעצרם של הנאשמים עד להחלטה אחרת. פרקליטו של אבוטבול, עו"ד משה שרמן, אמר לאחר הדיון כי לאחר בדיקת הראיות יתברר כי אבוטבול בכלל היה הקורבן המיועד של המטען, ולא כפי שהמשטרה מנסה להציגו. לדבריו, כלל לא ברור במי נועד המטען לפגוע, והמשטרה עצרה את מרשו רק מכיוון שהוא שייך למשפחת אבוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully