וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועה מהדריסה בת"א שיחזרה: הוא זרק עלי רמזור

שני עוז, שנפצעה באירוע הדריסה בתל אביב, שיחזרה את המקרה: "הנהג הרים את הפלסטיק השחור של הרמזור, הסתכל לי בעיניים וזרק לי אותו על הראש". מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

שני עוז שנפצעה באירוע הדריסה שהתרחש אתמול (ראשון) בתל אביב, שיחזרה את המקרה. היא סיפרה לוואלה! חדשות כי ניסתה להגיש עזרה לנהג שהייתה סבורה כי הוא פצוע, וזה בתגובה היכה אותה בראשה.

"חיכיתי בתחנת האוטובוס בדרך לעבודה", סיפרה. "משמאלי ראיתי משאית באה מהר מכיון מחלף מסובים, סוטה מהנתיב שלה שמאלה ונכנסת באוטובוס שחיכה ברמזור. התקרבתי לשם ואף אחד לא צלצל למשטרה או למד"א, אז צלצלתי למד"א".

עוז סיפרה כי התקרבה לאטובוס על מנת לבדוק האם יש בו אנשים: "התקרבתי לאוטובוס וכשהגעתי מאחורי המשאית, נהג המשאית הרים מהרצפה את הפלסטיק השחור של הרמזור שנפל, הסתכל לי בעיניים במבט זועם וזרק לי אותו על הראש. ניגשתי לעזור וחטפתי רמזור בראש. נפלתי על הכביש. הוא נתן לי את המכה וניסה לברוח משם והייתה שם חבורה שעצרה אותו".

עוז סיפרה עוד, כי "השכנים התקרבו אלי ועזרו לי לשבת על המדרכה. חיכיתי עד שתבוא עזרה ראשונה". עוז הוסיפה כי "גם אם יש לך תקר בצמיג ואתה עוצר או נכנס במשהו ואתה יורד מהרכב, אתה לא תופס דברים, צורח 'אללה הוא אכבר' ומתחיל להעיף לאנשים דברים בראש. הוא השתולל כמו משוגע".

מעצרו של החשוד הוארך ב-7 ימים

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בשבעה ימים את מעצרו של החשוד. החשדות המיוחסים לו הם רצח, ניסיון רצח, חבלה וחברות בהתאחדות בלתי חוקית. פרקליטו של החשוד באירוע הדריסה שאירע אתמול בתל אביב, מופיד באדיר, אמר הבוקר כי מרשו חוזר ומדגיש שמדובר בתאונה וכי איבד שליטה עקב התפוצצות צמיג במשאית בה נהג. "השב"כ הוציא צו המונע ממני להיפגש עם מרשי במשך שלושת הימים הקרובים. אני מקווה שהצו יוסר ואוכל להיפגש איתו ולשמוע את גרסתו האמיתית בהקדם", אמר.

לדבריו, "התאונה הזו באמת מצטערת ואנו מתנצלים בפני משפחות הפצועים וההרוג. בוחן תנועה מטעמנו ייצא לשטח ויבדוק את המשאית הפוגעת ואני בטוח שבסוף נגיע למסקנה שמדובר בתאונת דרכים שהתרחשה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון בשל אירועי יום הנכבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully