וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה למפגינים: "זכות השיבה קרובה למימוש"

16.5.2011 / 9:19

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בירך את המפגינים הפלסטינים שהתסננו אתמול לישראל במסגרת מחאות יום הנכבה. "גורלה של הישות הציונית הוא להסתלק. השיבה לפלסטין היא זכות", אמר

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שיבח הבוקר (שני) את האזרחים שהפגינו אתמול לרגל יום הנכבה והבטיח להם שזכות השיבה תמומש בקרוב. "עלינו לקוד קידת הערצה בפני אומץ הלב והאמונה של אלו שהפגינו אתמול בגבול הלבנוני והסורי עם פלסטין ובתוך פלסטין, ובפני אלו שהתעמתו ללא נשק ועם ראש מורם בצבא האויב", אמר. "הם זעקו בקול רם כדי שהעולם כולו ישמע את עמדתם הברורה – מעשי הטבח לא החלישו אותם, גם לא השנים הרבות שעברו", הוסיף.

"אתם, הגיבורים, הפכתם אתמול את יום הנכבה ליום אחר", אמר מזכ"ל חיזבאללה. "הוכחתם לישראל שאתם דבקים בזכות שלכם שאינה ניתנת לערעור ואי אפשר לשכוח אותה. שיבתכם לבתיכם, לשדותיכם, לאדמותיכם ולמקומות הקדושים שלכם היא זכות, מטרה, תקווה וידיעה ברורה. למען זכות זו אתם מקריבים את הדם שלכם, את נפשותיכם ואת גופכם", הוסיף.

נסראללה המשיך ואמר כי "המסר הברור שלכם הוא שלא תוותרו על פלסטין ולא תסכימו למולדת חלופית. אף אחד לא יאזרח אתכם במקומות שבהם אתם נמצאים כי החלטתכם הסופית היא לממש את זכות השיבה. המסר שלכם לאויב הוא שאתם נחושים לשחרר את האדמה – יהיה המחיר אשר יהיה – ושגורלה של הישות הציונית הוא להסתלק. השיבה לפלסטין היא זכות. היא קרובה למימוש".

אתמול הסתננו לישראל מאות פליטים פלסטינים בעלי אזרחות סורית במסגרת מחאות יום הנכבה. המסתננים הגיעו לכפר מג'דל שמס שברמת הגולן ולאחר חילופי ירי עם חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, הוחזרו לסוריה. גם בגבול לבנון התפתחו עימותים לאחר שפלסטינים ניסו לחצות את הגבול לישראל ונחסמו על ידי כוחות הביטחון. על פי דיווחים שונים, כ-12מסתננים נהרגו במהלך העימותים.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully