וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאית בצרפת: יו"ר קרן המטבע ניסה לאנוס אותי

15.5.2011 / 21:42

אחרי החשדות בניו יורק, נפתחת תיבת פנדורה: לדברי טריסטן בנון, דומיניק שטראוס-קאהן תקף אותה כאשר הגיעה לראיין אותו: ”הוא ניסה לפתוח לי את החזייה; נאבקנו על הרצפה”

עם מעצרו של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית (IMF), דומיניק שטראוס-קאהן, צצים ועולים סיפורים נוספים מן העבר, שהוסתרו עד עתה. לפי דיווח בבלוג ביזנס אינסיידר, אשר מבוסס על האתר הצרפתי Agora Vox, טוענת עיתונאית צרפתיה בשם טריסטן בנון כי שטראוס-קאהן ניסה לאנוס אותה בשנת 2007, אך הפרשה הוסתרה.

בנון התראיינה בשנה שעברה לתוכנית טלוויזיה וסיפרה על תקיפתה על ידי אישיות בכירה, אשר שמה הושתק באמצעות צפצוף במהלך התוכנית. אולם לאתר Agora Vox אישרה בנון כי מדובר היה בדומיניק שטראוס-קאהן, שאותו ביקשה לראיין לצורך ספר שכתבה.

לדברי בנון, שטראוס-קאהן ביקש ממנה להיפגש, והזמין אותה לכתובת שלא הכירה. "זה היה מוזר, משום שאני יודעת, פחות או יותר, היכן הוא גר, היכן נמצאים המשרדים שבהם עבד, וזה לא היה באף אחד מהמקומות האלה", סיפרה. "חניתי את מכוניתי בחזית הבנין, עליתי למעלה, וזו היתה דירה ריקה לגמרי, עם טלוויזיה, מכשיר וידאו ומיטה בלבד. הוא ביקש ממני להחזיק את ידו כשהוא עונה, ואמר 'לא אוכל להשיב אם לא תאחזי בידי'. אחרי היד זו היתה הזרוע, ואחר כך אזורים אחרים, ולכן הפסקתי אותו".

"זה הסתיים בטון צורם מאוד, משום שרבנו", אמרה בנון. "נאבקנו על הרצפה, אלה היו קצת יותר משתי סטירות, בעטתי בו, הוא פתח את החזייה שלי, וניסה להפשיט ממני את מכנסי הג'ינס... זה נגמר רע מאוד".

בנון סיפרה שמיד לאחר שהצליחה להימלט מהמקום היא החלה לקבל משטראוס-קאהן הודעות בנוסח "האם את מפחדת ממני?".

לדברי בנון, הסיפור הוסתר על ידי התקשורת בצרפת, והיא החליטה לא להגיש אישומים נגד שטראוס-קאהן. "מי יכול להבטיח לי שאנשים יאמינו לי?", נימקה את בחירתה. "לכן החלטתי לחיות עם זה. מה היה יוצא לי מזה? כסף? אני לא רוצה את הכסף שלו". בנון הוסיפה כי חששה משטראוס-קאהן: "הוא לא בוחל באמצעים... אני לא חושבת שהוא היה שולח אנשים להרוג אותי, אך אולי רק להכות אותי", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully