וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתפר מצבה של התינוקת עופרי: פקחה את עיניה

רמי שני

15.5.2011 / 9:05

בביה"ח סורוקה בבאר שבע ממשיכים הרופאים בניסיונם לייצב את מצבה של התינוקת עופרי שוורץ, שאיבדה את סבה, הוריה ואחיה בתאונה בערבה. מביה"ח נמסר כי היא פוקחת מדי פעם את עיניה

בבית החולים סורוקה בבאר שבע חל שיפור נוסף במצבה של התינוקת עופרי שוורץ, שנפצעה באורח אנוש בתאונת הדרכים בכביש הערבה ביום חמישי שעבר. כך נמסר הבוקר (ראשון) מבית החולים. עוד נמסר כי עופרי כבר פוקחת מדי פעם את עיניה, אולם היא עדיין מורדמת ומונשמת. בתוך כך, משטרת התנועה בדרום ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה.

ביום שישי הובאו למנוחות בבית העלמין באשדוד ארבעת בני משפחתה של עופרי שנהרגו בתאונה: סבה סולומון שוורץ, אביה ארז, אמה שרית ואחיה עמית. ארבע הגופות נטמנו זו לצד זו. מאות קרובי משפחה וידידים ליוו את הארבעה בדרכם האחרונה. יניב, אחיו של ארז, קרא קדיש על קבריהם של הארבעה.

קורל, בתו של ארז מנישואיו הראשונים, ספדה לו ואמרה בבכי כי היא אינה מסוגלת להבין כיצד לדבר עליו בלשון עבר: "אבא יקר, כאבי גדול ואני מתגעגעת ואוהבת. כשעופרי תצא נשמור עליה והיא תמיד תהיה חלק מהמשפחה", הבטיחה. רעייתו של סולומון ואמו של ארז ספדה: "איך אחיה כעת בלי שהנכד שלי יפנק אותי ויקרא לי סבתא?". היא סיפרה כי "ארז תמיד היה עוזר לי. הוא לא הסכים שאסע במונית והתעקש שאקרא לו מתי שאני צריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully