וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 35 מבאר שבע מת משתיית אלכוהול פגום

רמי שני

14.5.2011 / 18:49

גבר כבן 35 מבאר שבע מת הערב וחברו נפגע באורח קשה לאחר שלגמו כמות מופרזת של אלכוהול. ככל הנראה, חלק מהמשקאות ששתו השניים היו פגומים ולא ראויים לשתייה

גבר כבן 35 מבאר שבע מת הערב (שבת) ואדם נוסף נפגע באורח בינוני, ככל הנראה לאחר ששתו כמות מופרזת של אלכוהול. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לדירה בה שהו השניים קבע את מותו אחד הגברים, ופינה את השני לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בעיר, כשהוא סובל מקוצר נשימה.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. מהערכה ראשונית עולה כי ייתכן שחלק מהמשקאות שלגמו השניים היו פגומים ולא ראויים לשתייה והשניים לקו בהרעלת אלכוהול.

בסוף החודש שעבר נפצע באורח קשה נער בן 14 מיהוד, לאחר שקפץ מגג בית פרטי בעיר כשהיה תחת השפעת אלכוהול. הנער קפץ מגובה של 15 מטרים על מנת לנצח בהתערבות שערך עם חבריו. הפצוע ערך מסיבה על הגג יחד עם שבעה מחבריו וקפץ, ככל הנראה בתמורה ל-100 שקלים שהובטחו לו אם יבצע את המעשה.

לפני כחודשיים נמצאה נערה כבת 15 שרועה על ספסל בטירת הכרמל, כשהיא מחוסרת הכרה לאחר ששתתה לשוכרה, ופונתה לבית החולים כשהיא סובלת מהרעלת אלכוהול. באותו סוף השבוע טופלו בבתי החולים באזור חיפה שישה נערים נוספים כבני 16, אף הם בשל שתייה מוגזמת של משקאות אלכוהוליים.

בשנה שעברה נחשפה בדרום הארץ מעבדה שייצרה בקבוקי אלכוהול מזויפים, ומכרה אותם לסוחרים ולצרכנים באזור תל אביב. שלושה בני אדם נעצרו על ידי בלשי יחידת להב 433 של המשטרה, בחשד שהפעילו את הסדנה במושב גבעתי, ומילאו בה בקבוקים של מותגי אלכוהול ידועים באלכוהול מזויף וזול. במקום נמצאו מאות בקבוקים, תגיות ופקקים מזויפים. המעבדה פעלה בתנאים תברואתיים קשים, ושרצו בה חולדות ועכברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully