וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נהרגו וחמישה נפצעו קשה בתאונה בדרום

רמי שני

14.5.2011 / 7:02

שני בני אדם נהרגו וחמישה נפצעו באורח קשה, בתאונה שאירעה סמוך לצומת תל ערד שבדרום. אחת המכוניות סטתה מנתיבה והתנגשה חזיתית עם רכב אחר. החשד: תקלה טכנית או נהג שנרדם

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג. עריכה: יותם בן-דוד)

שני צעירים נהרגו, וחמישה נפצעו באורח קשה, בתאונה חזיתית שאירעה לפני זמן קצר (שבת) בין שני כלי רכב סמוך לצומת תל ערד, על כביש 31 שבדרום. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הפצועים בסיוע מסוקים ואמבולנסים, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. ההרוגים הם מעתז ופארס אל עוקבי, בני 22, תושבי הפזורה הבדואית באזור חורה.

מחקירת התאונה עולה כי ככל הנראה, רכב פרטי שנסע מערד לבאר שבע, סטה מנתיב נסיעתו ופגע חזיתית במכונית שהגיעה בנתיב הנגדי. שני הנוסעים באחד מכלי הרכב נהרגו, וחמשת נוסעי הרכב השני נפצעו. החוקרים לא שוללים אפשרות כי ייתכן שהנהג נרדם על ההגה, וכן נבחנת אפשרות של תקלה טכנית ברכב, שהביאה לאיבוד שליטה ולסטייה מן הנתיב.

הלילה נהרג בדרום גם פועל זר בהתפכות טרקטור עליו נסע, בכביש שבין קיבוץ רעים לקיבוץ אורים. עובד נוסף שהיה עימו נפצע באופן קל. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים סורוקה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ובמקביל תחקר התאונה גם על ידי משרד העבודה כתאונת עבודה.

כמו כן, בבית החולים סורוקה ממשיכה להיאבק על חייה התינוקת עופרי שוורץ בת השנתיים, אשר נפצעה בתאונת דרכים ביום חמישי, סמוך לקיבוץ גרופית בכביש הערבה. בתאונה נהרגו הוריה של עופרי, ארז ושרית שוורץ, וכן אחיה עמית בן הארבע וסבה סולומון.

אתמול נהרגו זוג הולכי רגל קשישים, מפגיעת רכב באזור התעשייה הישן בראשון לציון. האישה בת ה-80 נהרגה במקום ואילו בעלה, אף הוא בשנות ה-80 לחייו נפצע באורח אנוש ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון לבית החולים אסף הרופא בצריפין שם מת מפצעיו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully