וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הכריח ילדה בת 10 לבצע בו מעשה מגונה

12.5.2011 / 12:47

יעקב ג'מל, בן 22 מקלנסוואה, נאשם כי לפני כשבועיים תפס ילדה בת 10 וילד בן 12, והכריח אותם לעלות על סוסו. על פי כתב האישום, בהמשך ביצע ג'מל מעשה מגונה בילדה תוך איומים

לבית משפט השלום בנתניה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד יעקב ג'מל, בן 22 מקלנסוואה, בגין ביצוע מעשה מגונה בילדה בת 10. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לירן ממן מפרקליטות מחוז מרכז, הילדה טיילה עם קרוב משפחה בן 12 לפני כשבועיים וחצי בשדה הסמוך לגן שעשועים שליד ביתם. ג'מל הגיע למקום רכוב על סוסו, הציע לילדים ללטף את הסוס, וביקש מהם לטפס על הסוס - אולם הם סירבו. בשלב זה תפס ג'מל את הילדה והעלה אותה על הסוס אף שהיא התנגדה לכך ובכתה. לטענת הפרקליטות, ג'מל הוריד את הילדה מהסוס תוך שהוא מפשיל את מכנסיה.

שני הילדים ניסו לברוח מהמקום, אולם הוא עקב אחריהם, ובשלב מסוים זינק על הקטינה. הילד ביקש מג'מל לעזוב אותה, אולם הוא איים עליו כי אם יבכו השניים, הוא יהרוג את הילדה. הוא הוביל אותם למקום צדדי - ושאל את הילדים בני כמה הם. כשהשיבו לו, אמר לילדה: "לא אעשה לך כלום כי את קטנה", ואולם במקום נסתר ביקש ממנה לגעת באיבר מינו. היא סירבה, ואז אמר לה ג'מל שאם לא תעשה זאת, לא ישחרר אותם. בשל האיומים שלו לפגוע בהם, נגעה הקטינה באיבר מינו עד שהגיע לסיפוק מיני. לאחר מכן שחרר את הילדים שנמלטו מהמקום.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של ג'מל עד תום ההליכים נגדו. יצוין כי היום היה אמור ג'מל להתחיל לרצות עונש מאסר שנגזר עליו בתיק אחר, בגין עבירות אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully