וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי השמאל הלאומי התפרצו לנאום דני איילון

12.5.2011 / 1:10

באירוע של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, התפרצו פעילי תנועת השמאל הלאומי לנאומו של סגן השר דני איילון ונשאו שלטים ועליהם הכיתוב "ביבי רע לציונים"

פעילים של תנועת השמאל הלאומי התפרצו אמש (רביעי) בעת נאומו של סגן שר החוץ, דני איילון (ישראל ביתנו) באוניברסיטת תל אביב. במהלך הנאום קמו הפעילים מכיסאותיהם, ונשאו שלטים עם הכיתוב "מדינה להם – גושים לנו!" ו-"ביבי מפקיר את הגושים – ביבי רע לציונים".

מהשמאל הלאומי נמסר בתגובה כי "ממשלת ביבי-איילון-ליברמן אחראית למשבר הכי גדול של ישראל עם ידידותיה האסטרטגיות בעולם. במקום שישראל תסכים להכרזה על הקמת מדינה פלסטינית ובתמורה תרוויח את גושי ההתנחלויות, פלסטין מפורזת וברית אסטרטגית עם ארצות הברית, היא תסולק לגבולות 1967. בעוד שאבו מאזן ופיאד מובילים את מדינות העולם לתמיכה במדינה פלסטינית בגבולות 67', איילון וליברמן, הציר השלישי בממשלת ביברק, נגררים ומפקירים את הגושים שבמשא ומתן היו יכולים להיות חלק ממדינת ישראל. מי שלא יוותר על קבר רחל – ייאלץ עוד לוותר על הכותל".

בדברים שנשא איילון באירוע אמר כי "ישראל לא תצליח למנוע הכרה במדינה פלסטינית בעצרת הכללית, המונעת מהרוב הערבי האוטומטי, אך החלטה כזו לא תתקבל במועצת הביטחון, בה יש רוב של מדינות אחראיות". לדבריו, "בהסכמי אוסלו התחייבו ארצות הברית, רוסיה, האיחוד אירופי, נורבגיה, ירדן ומצרים כלפי ישראל והעולם, לתהליך ולדיאלוג המדיני. לא ייתכן ש-18 שנה אחרי הם יתכחשו להתחייבותם בעלת התוקף המוסרי והמשפטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully