וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצל'ה נגד משפחת שליט: "הם לא מנהלים המדינה"

11.5.2011 / 12:58

יו"ר האיחוד הלאומי תקף את משפחת שליט שבנה, יואל, התפרץ לטקס יום העצמאות הממלכתי במחאה על אי שחרור אחיו, גלעד. לדברי כץ, על המשפחה להקים מפלגה אם ברצונה להשפיע על הממשלה

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

חבר הכנסת יעקב (כצל'ה) כץ, יו"ר האיחוד הלאומי, תקף בצהרים (רביעי) את התנהלות משפחת שליט נוכח ההפרעה של יואל שליט לטקס יום העצמאות בהר הרצל בירושלים ואמר כי המשפחה "לא נבחרה לנהל את ישראל". לדברי כץ, כמו משפחות רבות, גם משפחת שליט נדרשה לשלוח את בנה לשירות צבאי, "ובפני הממשלה עומדים שיקולים ועליה לחשוב בצורה אסטרטגית ארוכת טווח על מכלול הנושאים שישראל נדרשת עליהם".

כץ הוסיף כי אם משפחת שליט מעוניינת להשפיע על החלטות הממשלה, שתקים מפלגה. "עם כל הכבוד לנעם שליט, עם ישראל לא בחר בו לנהל מדינה, ואין רשות לאף משפחה לדרוש 'תעשו מה שאני דורש או שנהפוך את המדינה'", אמר כץ. בימים האחרונים נמתחה ביקורת חריפה על התנהלות משפחת שליט שהחריפה את מאבקה לשחרור בנה וכאמור אחיו של גלעד, התפרץ לטקס יום העצמאות הממלכתי.

אתמול, הודיע ארגון "אלמגור" המייצג משפחות שכולות ונפגעי טרור כי יחריף את מאבקו במשפחת שליט. "אנחנו מורידים את הכפפות נגד מטה שליט, לאחר שפגעו בטקס המרכזי המבדיל בין יום הזיכרון ויום העצמאות, והפרו בחוצפה ובגסות רוח את מה שמקובל במחאה הציבורית", נמסר. בארגון הוסיפו כי משפחת שליט לא תהנה עוד מהחסינות ממנה נהנתה עד כה, מצד אנשי הארגון.

עוד נאמר בהודעת הארגון, כי בכוונת אנשיו להפגין בקרוב מול מאהל שליט בירושלים, במחאה על הפעילות למען שחרור מחבלים תמורת החייל החטוף, גלעד שליט בנוסף, בימים הקרובים ייצא הארגון בקמפיין נגד עסקאות הכוללות שחרור מחבלים. הודעת הארגון הסתיימה בניגוחה של התקשורת על התמיכה שהיא מספקת למשפחת שליט. "אמנם כלי תקשורת מצדדים בהם מטעמים פוליטיים של ניגוח הממשלה או השקפות פוליטיות, אבל לנו יש את הרחוב", נאמר בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully