וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור חצי נשיאותי: אחיו של אובמה ביקר בישראל

מוטי לוי

11.5.2011 / 10:57

בשליחות אמו הגיע מארק נדסאנדג'ו, אחיו למחצה של נשיא ארה"ב, לביקור שורשים בישראל. נדסאנדג'ו היהודי נפגש עם הרב הראשי מצגר והבטיח לפעול לשחרורו של יונתן פולארד

מארק נדסאנדג'ו, אחיו החורג והיהודי של נשיא ארה"ב ברק אובמה, נפגש בשבוע שעבר עם הרב הראשי לישראל יונה מצגר בלשכת הרב בירושלים. המפגש בין השניים נעשה במסגרת ביקור השורשים האישי והסודי שערך נדסאנדג'ו בישראל, בשליחותה של אמו היהודייה. מארק והנשיא אובמה חולקים אב קנייתי משותף, לאחר שהורי הנשיא התגרשו שנתיים לאחר שנולד.

נדסאנדג'ו, מוזיקאי המתגורר בסין, סיפר לאנשיו של הרב כי הקשר עם אחיו הנשיא מתבצע בעיקר דרך הטלפון, אך בכל פעם שאחיו מגיע לסין הוא מקפיד לבקר אצלו. במהלך הפגישה בעקבות בקשתו של הרב מצגר הבטיח מארק לרב כי יפעל בכדי להשפיע על ברק אובמה לחון את המרגל הישראלי יונתן פולארד.

הרב יונה מצגר סיפר לוואלה! חדשות על שיחתו עם נדסאנדג'ו ואמר: "השיחה היתה מאוד יהודית ואישית, לא פוליטית ולא מדינית", סיפר הרב והוסיף כי "הוא סיפר על עצמו שהוא עוסק במוזיקה. הוא עושה הרבה מעשי חסד באמצעות המוזיקה, במיוחד לילדים יתומים ונזקקים, הוא רואה בזה ייעוד, והוא מאוד נהנה לשמוע את ההשקפה היהודית על פעולות החסד שהוא עושה". עוד סיפר הרב כי מארק ביקש ברכה עבור עצמו ועבור אמו שהמתגוררת עדיין בקניה ומשמשת כגננת בגן ילדים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully