וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בחידון התנ"ך: שלומי אדלמן מנוף-איילון

שלומי אדלמן בן ה-16 קטף היום את התואר "חתן התנ"ך העולמי לנוער". בשבועות האחרונים ימיו של שלומי הוקדשו כולם ללמידה לבחינה: "אמא בחנה אותי רבות". על זכייתו יקבל מלגת לימודים

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

שלומי אדלמן בן ה-16, תלמיד הישיבה התיכונית "שעלבים", מהיישוב נוף-איילון זכה היום (שלישי) בחידון התנ"ך העולמי לנוער שהתקיים בירושלים. סגניתו של שלומי, אשר הגיעה למקום השני, היא נעם חדד מחדרה, תלמידת ישיבת בני עקיבא בכפר סבא. דקות ספורות לאחר זכייתו, אמר שלומי לוואלה! חדשות כי הוא מוסר תודה מיוחדת לשניים שעזרו לו במיוחד בהכנה לחידון: אמא שלו והקדוש ברוך הוא.

"אמא בחנה אותי רבות בשבועות שלפני הגמר", סיפר שלומי, "בעזרת מאות בחינות דמה שקיבלתי מחבר, אפשר לומר שכל ימיי, מבוקר עד ערב הוקדשו ללמידה לבחינה".

יהודה אלדמן, אביו של שלומי, ציין כי ההצלחה הגדולה של בנו בחידון היא תוצאה של יכולותיו האדירות של שלומי ללמוד בעצמו בהצלחה את כמות החומר הבלתי נתפסת. "אנחנו מרגישים היום נפלא", אמר האב, "הידע ששלומי צבר, ההרגלים הטובים שזכה בהם במהלך ההכנות לבחינה וגם הזכייה – כולם מבורכים".

על זכייתו, יקבל שלומי מלגת לימודים מלאה מהאוניברסיטה העברית. את השבוע הקרוב הוא יעביר בחברת 51 חבריו המתמודדים בחידון, במסגרת ימיו האחרונים של מחנה ההכנה הלימודי בו השתתפו המתמודדים בחודשיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully