וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים פשטו על הפארקים: "לא לנפנף אותנו"

אריאל נוי

10.5.2011 / 15:14

הרופאים ניצלו את אירועי יום העצמאות לשכנע את הציבור בצדקת מאבקם. חברי ההסתדרות הרפואית המתינו לחוגגים בפארקים וחילקו חומרי הסברהעם הכיתוב: "המדינה מנפנפת את החולים"

עשרות רופאים חברי ההסתדרות הרפואית בישראל קיבלו בצהריים (שלישי) את פניהם של החוגגים בפארקים וביערות והציגו להם את עמדת הרופאים במאבק על שיפור מערכת הבריאות בישראל.

שביתת הרופאים  יום העצמאות  פארק הירקון  תל אביב. נמרוד סונדרס
הרופאים בפארק הירקון בתל אביב/נמרוד סונדרס

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, אמר כי "יש מקום לנפנף מנגלים אך לא את הרופאים ואת החולים במדינת ישראל. המאבק שלנו כעת הוא המאבק של כלל הציבור, להפסקת הפגיעה המתמשכת ברפואה הציבורית, ולמציאת פתרון להבראתה".

במסגרת פעילותה של ההסתדרות הרפואית הוקמה בכניסה לכל מתחם עמדת הסברה ובה נציגים שהחתימו את החוגגים על עצומת מחאה, וחילקו למעוניינים חומרי הסברה, מדבקות, סיכות ועוד. בעמדות התנגן זמריר (ג'ינגל) המאבק, אותו חיבר הזמר והיוצר קובי אוז.

נציגי ההסתדרות הרפואית נכנסו לתוך הפארקים והיערות ומחלקים "נפנפים" למנגל, עליהם מופיע הכיתוב: "המדינה מנפנפת את החולים". נקודות הפעילות של נציגי ההסתדרות הן ביערות הכרמל, פארק הירקון , פארק לאומי רמת גן, יער בן שמן, מצפה מודיעין ופארק אשכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully