וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו לחיים של קלוני מתפשטת למען החיות

נדב גל

22.5.2011 / 11:05

הסלבריטאית האחרונה לקחת חלק בקמפיין PETA נגד שימוש בפרוות בעלי חיים באופנה היא אליזבטה קנליס, חברתו היפיפיה של ג'ורג קלוני ונראה שהיא נהנתה מכל רגע של עירום מול המצלמה

«object id="flashObj" width="420" height="363" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,47,0"»«param name="movie" value="http://c.brightcove.com/services/viewer/federated_f9?isVid=1" /»«param name="bgcolor" value="#FFFFFF" /»«param name="flashVars" value="videoId=931240613001&linkBaseURL=http%3A%2F%2Fbit.ly%2Fm16hJT&playerID=96975757001&playerKey=AQ~~,AAAACofXClE~,cNM8jhH8p6CXbdNnWU25xmd1poWozKQh&domain=embed&dynamicStreaming=true" /»«param name="base" value="http://admin.brightcove.com" /»«param name="seamlesstabbing" value="false" /»«param name="allowFullScreen" value="true" /»«param name="swLiveConnect" value="true" /»«param name="allowScriptAccess" value="always" /»«embed src="http://c.brightcove.com/services/viewer/federated_f9?isVid=1" bgcolor="#FFFFFF" flashVars="videoId=931240613001&linkBaseURL=http%3A%2F%2Fbit.ly%2Fm16hJT&playerID=96975757001&playerKey=AQ~~,AAAACofXClE~,cNM8jhH8p6CXbdNnWU25xmd1poWozKQh&domain=embed&dynamicStreaming=true" base="http://admin.brightcove.com" name="flashObj" width="420" height="363" seamlesstabbing="false" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" swLiveConnect="true" allowScriptAccess="always" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"»«/embed»«/object»

אליזבטה קנליס, הידועה יותר כחברתו של ג'ורג' קלוני, היא הסלבריטאית האחרונה להצטלם לקמפיין 'אני מעדיפה ללכת עירומה מאשר ללבוש פרווה' (I'd Rather Go Naked than Wear Fur) המתמשך של ארגון זכויות בעלי החיים PETA נגד שימוש בפרוות חיות באופנה. הדוגמנית ומארחת הטלוויזיה האיטלקייה אף אישרה לפרסם תמונות שנלקחו מתוך הסרטון מבלי שעברו כל עיבוד פוטושופ, בניגוד למה שקורה בדרך כלל כשסלבריטאים מתפשטים מול מצלמה. בסרטון שעלה השבוע באתר ארגון זכויות בעלי חיים,

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אליזבטה קנליס בסרטון PETA נגד שימוש בפרוות בע"ח באופנה/מערכת וואלה, צילום מסך

היפיפיה בת ה-32 התפשטה לחלוטין מול המצלמה לצורך משיכת תשומת לב לקמפיין המתמשך. PETA שחררו סרטון 'מייקינג אוף' של הצילומים ובכך כמובן עוררו סקרנות רבה לקראת התמונות הסופיות. "אני חושבת שזוהי הסיבה הטובה ביותר עבורה התפשטתי בחיי", אמרה קנליס (במבטא איטלקי מובהק).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אליזבטה קנאליס, ג'ורג' קלוני. AP
"הריון אף פעם לא היה מטרה עבורי. האינסטינקטים האימהיים שלי מוצאים מענה בכלבים שלי". עם קלוני/AP

היא גם הוסיפה והסבירה גם שהשקפותיה בכל הנוגע להגנת בעלי חיים התעצבו עוד בילדותה. "הייתי ילדה קטנה וראיתי בטלוויזיה בבית סרט תיעודי שהציג איך הורגים חיות קטנות, מחשמלים אותן ומטביעים אותן. הייתי המומה ובאותו רגע חשבתי שלעולם לא אלבש פרווה בחיי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הביאה את הכלב הפרטי. קנליס בעת צילומי הסרטון/מערכת וואלה, צילום מסך

בצילומים השתתף גם אחד מכלביה הפרטיים של קנליס שליקק אותה, התכרבל איתה על רצפת הסטודיו וגילה חיבה וחמימות אמיתיים כמו שרק כלבים יכולים. קנליס, חברתו של קלוני מאז 2009, גילתה לאחרונה שאין לה רצון בילדים ושהיא מרוצה מחייה כפי שהם היום. "הריון אף פעם לא היה מטרה עבורי", היא אמרה לקוסמופוליטן האיטלקי. "האינסטינקטים האימהיים שלי מוצאים מענה בכלבים שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully