וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשאר אסד משוכנע: "המהומות יסתיימו בקרוב"

9.5.2011 / 8:52

הנשיא הסורי, הנאבק נגד המפגינים נגד שלטונו, נפגש עם תושבי מחוז לאטקייה ואמר להם כי המשבר יסתיים בקרוב. "נתחיל רפורמות מנהלתיות, פוליטיות ותקשורתיות"

נשיא סוריה, בשאר אסד, משוכנע שהפגנות המחאה נגדו עומדות להסתיים בקרוב: ג'מאל וזאן, אחד מ-26 חברי משלחת תושבי מחוז לאטקייה שנפגשו אתמול עם אסד, סיפר הבוקר (שני) כי אסד אמר במהלך הפגישה, כי "המשבר יעבור ויסתיים" וכי בקרוב יתחילו רפורמות מנהלתיות, פוליטיות ותקשורתיות. וזאן אמר את הדברים לעיתון הסורי הממסדי "אל-ווטן".

"העלינו שורה של נושאים בפגישתנו עם אסד, ביניהם נושא השחיתות והפערים בין האזרחים לבין בכירי הממשל", אמר. "אסד קיבל באורך רוח ובלא הפרעה את הדברים שהעלינו". חבר משלחת אחר בשם אחמד עבד אל-עזיז הגדיר את הפגישה "מעולה" וזאת משום שאסד, לטענתו, הקשיב לדברים בסבלנות וברצון ונתן למשתתפים לפרוק את שעל ליבם.

"אסד ביקש מאיתנו שנגיד את כל מה שמפריע לנו בצורה כנה ושקופה וללא קווים אדומים", סיפר. "בין היתר העלינו את נושא האבטלה, השחיתות והבירוקרטיה. אסד אמר שהנושאים הללו נמצאים בבדיקה. בנוסף אמר אסד שהמולדת היא אמם של כל האזרחים ולכן על כולם להיאבק יחדיו בקשר שקושרים נגדנו".
אלא שבזמן שאסד מפזר הבטחות לאנשים עמם הוא נפגש, צבא סוריה ממשיך לדכא בכוח את ההפגנות נגד המשטר.

אתמול נכנסו טנקים לתוך שכונות מגורים בעיר חומס, העיר השלישית בגודלה בסוריה, וכן לעיירות מסביבה כגון טפס הנמצאת בסמוך לעיר דרעא. בעיר בניאס, שם נעצרו אתמול כ-200 בני אדם, חוששים התושבים מ"אסון הומניטרי", כלשונם, על רקע ניתוק החשמל, המים וקווי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully