וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב לוויליאם וקייט - הפכו להיות הורים לבייבי פינגווין

שלומי עוזיאל

11.5.2011 / 0:01

וויליאם וקייט הצפויים להעמיד יורש לכתר הבריטי בנקודה מסוימת יכולים להתחיל להתאמן בכישורי ההורות שלהם. גן חיות בריטי שלח להם שי מקורי לחתונה - בייבי פינגווין חמוד

פינגווין הומבולדט צעיר במים. Torsten Lorenz, ShutterStock
פינגווין הומבולדט צעיר במים/ShutterStock, Torsten Lorenz

תינוק חדש במשפחת המלוכה! האם זאת הסיבה לנישואים המהירים יחסית של הזוג הצעיר? כנראה שלא, אך לא עברו שבועיים מיום חתונתם של הנסיך ווליאם וקייט, והנה הם כבר הוריו המאמצים של 'אצטרובל' (Acorn), תינוק פינגווין נדיר מזן הומבולדט. את מתנת האימוץ לדוכס ולדוכסית מקיימברידג' העניק גן החיות צ'סטר - אחד מגני החיות הגדולים בבריטניה. באמצעות משאל רשתות חברתיות, בחרו החברים של גן החיות את אצטרובל הפינגווין מתוך 400 זנים שונים של בעלי חיים המוצעים לאימוץ, כמתנת נישואין. אך לצערו של אצטרובל הצעיר, הוא לא יעבור לארמון מלכותי בקרוב, אלא יישאר לצד עם 49 חבריו הפינגווינים בגן החיות.

קבוצת פינגגווינים מסוג פינגווין הומבולדט. Tony Campbell, ShutterStock
על שמו של חוקר הטבע הראשון שהציג את קיומם בפני חובבי טבע. קבוצת פינגוויני הומבולדט/ShutterStock, Tony Campbell

אחת הסיבות לבחירה בפינגווין אצטרובל, על פני ג'ירפות רוטשילד או זאבים טלואים, שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה, היא שזן מיוחד זה של פינגוויני הומבולדט, נמצא על סף סכנת הכחדה עקב דיג מוגבר בסביבת מחייתם הדרום אמריקנית. שמו יוצא הדופן נקרא על שם חוקר הטבע הראשון שהביא את קיומם לידיעת חובבי טבע, אלכסנדר פון הומבולדט הנודע. סיבה נוספת היא שמו של תינוק הפינגווין - אצטרובל הוא אחד מסמלי בית המלוכה הבריטי ואף הופיע על עוגת החתונה המלכותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נושא: הנסיך וויליאם וקייט מידלטון יום לאחר נישואיהם בשטח ארמון בקינגהאם, 30 אפריל 2011. WPA Pool, GettyImages
כהורים מאמצים לפינגווין, יוכלו להיכנס חינם לביקור בגן החיות. וויליאם וקייט/GettyImages, WPA Pool

רשמית, אצטרובל יאומץ לשנה שלמה על ידי בני המלוכה, ובגן החיות מאמינים שהזוג הצעיר יחליט לחדש את תקופת האימוץ בתום השנה. בנוסף, בגן החיות מקווים שמכיוון שהזוג המלכותי גר לא רחוק ממקום משכנו של אצטרובל, הם יחליטו לממש את הטבות ההורים המאמצים, הכוללים כניסה חינם לגן החיות. הטבה נוספת ומיוחדת השמורה להורים מאמצים, היא צפייה בהאכלת הפינגווין הקטנטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully