וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לגינקולוג ואנס מטופלת בביה"ח

8.5.2011 / 11:42

ת'אאר קוואסמי, תושב י-ם בן 38, מואשם שהבחין במטופלת הממתינה לבדיקת אולטרה סאונד, התחזה לגינקולוג, אנס אותה וביצע בה מעשה מגונה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד ת'אאר קוואסמי, תושב העיר בן 38, הנאשם שהתחזה לרופא, אנס וכן ביצע מעשים מגונים במטופלת בבית החולים "שערי צדק" בעיר.

לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד שמואל הרבסט מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני שבוע נפצעה האישה באורח קל בתאונת דרכים והגיעה לבית החולים "שערי צדק" לקבלת טיפול רפואי. המתלוננת נבדקה על ידי הצוות הרפואי, ומאחר שהתגלו נוזלים בבטנה היא הופנתה לבדיקת אולטרה סאונד.

לטענת הפרקליטות, קוואסמי, ששהה באותו הזמן בחדר המיון בבית החולים, שמע שנאמר למתלוננת שעליה לחכות. חמש דקות לפני שעת התור שנקבע לה. הוא ניגש אליה ושאל אותה אם היא ממתינה לאולטרה סאונד. כאשר היא השיבה בחיוב, הורה לה להכנס לאחד החדרים.

המתלוננת, שסברה כי מדובר ברופא, עשתה כדבריו. לאחר מכן, ביקש ממנה להתפשט ולהתיישב על כסא המיועד לבדיקות גינקולוגיות. אז, במסווה של בדיקה גינקולוגית, אנס אותה וביצע בה מעשה מגונה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully