וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שנפגש עם מובארק: "הוא כחוש ושיערו לבן"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.5.2011 / 9:03

גורם שנפגש עם נשיא מצריים המודח חוסני מובארק בבית החולים בשארם א-שייח' דיווח כי מצב רוחו של מובארק שפוף, הוא כחוש ואף הפסיק לצבוע את שערו. "התקשה להסתיר שהוא נפגע מאד"

"נשיא מצרים המודח חוסני מובארק איבד משקל רב מגופו והוא נראה כעת כחוש ורזה", כך דיווח הבוקר (שבת) לעיתון הכוויתי "אל-קבס" גורם אשר פגש את מובארק בבית החולים בשארם א-שייח', שם הוא מאושפז. לדברי הגורם, מובארק הפסיק לצבוע את שערו וכעת שערו לבן לגמרי. עוד אמר כי מובארק "נראה שבור" לנוכח מה שקרה לו ולמשפחתו. "הוא מדבר בעצב רק על מה שעובר על בנו, עלא, אך על בנו השני גמאל הוא מסרב לדבר", אמר הגורם.

לטענת הגורם, מובארק ניסה להראות שהוא חזק אך הוא התקשה מאד להסתיר שהוא נפגע מאד ממה שכותבים עליו. "האדם שהוא קשור אליו יותר מכולם כעת הוא נכדו, עומאר, בנו של עלא, אשר מבלה עמו זמן רב בבית החולים", הוסיף הגורם שציין גם שנפגש עם רעייתו של מובארק, סוזאן, ושגם היא איבדה ממשקלה.

הגורם גילה כי ביקר את מובארק שלוש פעמים מאז שהתפטר מתפקידו. "בביקורי האחרון שמתי לב שביחס לשני הביקורים הראשונים, מצב רוחו של מובארק שפוף יותר", ציין. הוא וקרוביו עוקבים אחרי ההחלטה לשלוח אותו לכלא בקהיר שצפויה להתקבל בקרוב וכן אחרי ההחלטה להעמידו לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully