וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יום העצמאות: 63 אתרי מורשת יפתחו בחינם

פנחס וולף וקובי מנדל

6.5.2011 / 14:58

במהלך יום העצמאות יפתחו 63 אתרי מורשת ברחבי הארץ בחינם ויועברו בהם פעילויות מיוחדות למבקרים. לימור לבנת: "אתרי המורשת מספרים את סיפור תקומתה של ישראל"

63 אתרי מורשת ברחבי הארץ יהיו פתוחים למבקרים ביום העצמאות ה-63 של מדינת ישראל, שיחול ביום שלישי, ללא תשלום – כך תאשר הממשלה בישיבתה השבועית ביום ראשון. את הצעת ההחלטה יזמה שרת התרבות והספורט לימור לבנת, שאף הקציבה לשם כך 450 אלף שקלים מתקציב משרדה.

"אתרי המורשת ברחבי הארץ מספרים בצורה הטובה ביותר את סיפור תקומתה ועצמאותה של מדינת ישראל", אמרה לבנת לוואלה! חדשות. "אני מאמינה כי נכון וראוי שביום העצמאות יוכלו אזרחי ישראל לבקר באתרים החשובים הללו ללא תשלום. זאת הזדמנות להגיע לאתרים ולהכיר מקרוב פרק חשוב ומשמעותי בתרבות ובהוויה של ישראל"

האתרים יפעלו במתכונת מיוחדת ליום העצמאות, שסוכמה בין משרד התרבות והספורט לבין המועצה לשימור אתרים. התוכניות המיוחדות יפורסמו באתרי האינטרנט של האתרים.

בין האתרים שיהיו פתוחים ללא תשלום: הסליק בכפר גלעדי, חצר תל חי המתעד את הקרב על המקום ואת סיפורו של יוסף טרומפלדור, דגניה, שם ייערך סיור בטנק ובקיבוץ ויסופר על ראשיתו של רעיון הקיבוץ, משטרת נהלל, צריף בן צבי, חניתה – סיפורי חומה ומגדל, מחנה המעפילים בעתלית, היכל העצמאות, בית בן גוריון, ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully