וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב כפר קאסם ביצע מעשים מגונים במס' נשים

איילה חננאל

5.5.2011 / 13:58

תושב כפר קאסם בן 20 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים במספר נשים בגילאים שונים במהלך השבועות האחרונים. הוא נעצר לאחר שעל פי החשד תקף אישה בפארק "כפר סיביל" הסמוך לראש העין

צעיר בן 20 תושב כפר קאסם נעצר היום (חמישי) על ידי משטרת ראש העין, בחשד שביצע מעשים מגונים במספר נשים במהלך השבועות האחרונים. הצעיר נעצר לאחר שעל פי החשד תקף מינית אישה בפארק "כפר סיביל". היא הזעיקה למקום את כוחות המשטרה אשר איתרו את התוקף. החשוד נחקר כעת ובהמשך יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא.

"לאורך השנה האחרונה התקבלו אצלנו בתחנה עשר תלונות מנשים בגילאים שונים אודות תקיפות מיניות שחוו בעת שהתהלכו באזור הפארק", סיפר מפקד תחנת ראש העין, סנ"צ ירון קלדס. "בעקבות כך פתחנו בחקירה סמויה ואף הצבנו מארבים לאורך האזור בו אירעו המקרים, אך לא הצלחנו להביא ללכידתו". לדבריו של סנ"צ קלדס, היום אירעה פריצת דרך בחקירה כאשר החשוד היכה פעם נוספת ותקף אישה בעת שהתהלכה בגפה בפארק. "הוא החל לגעת באזורים אינטימיים בגופה. היא החלה לצעוק ולהיאבק עמו וכתוצאה מכך הוא נמלט מהמקום", סיפר.

בהמשך התלוננה הנתקפת במשטרה שאיתרה את החשוד בקרבת מקום. קלדס מספר כי החשוד נהג להסתתר בשעות שונות ביממה באזור וכאשר היה מבחין באישה המתהלכת לבדה "היה יוצא ממקום מחבואו ותוקף אותה". כעת נבדקת במשטרה האפשרות כי נשים נוספות נפלו קרבן למעשיו, אך טרם התלוננו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully