וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח בדקירות קשיש שסירב לתת לו סיגריה

קובי מנדל

5.5.2011 / 11:04

אייל דמסה, תושב חדרה בן 20, מואשם כי רצח בתחילת החודש שעבר את משה זלמן פרנקטל בן 65 תושב חדרה גם הוא. לפי כתב האישום, דמסה דקר את המנוח לאחר שזה לא נענה לבקשתו לתת לו סיגריה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד אייל דמסה תושב חדרה בן 20, הנאשם ברצח משה זלמן פרנקנטל בן 65 תושב חדרה גם הוא, זאת בשל סירובו של המנוח לתת לו סיגריה.

על פני כתב האישום, אותו הגיש עו"ד צחי נמירובסקי מפרקליטות מחוז חיפה, דסה פנה בתחילת החודש שעבר אל המנוח, בעת שזה חזר מהמכולת השכונתית ברחוב יצחק בן צבי בעיר, וביקש ממנו סיגריה. המנוח לא נענה לדרישתו ובין השניים התפתח עימות שלאחריו דחף הנאשם את המנוח לרצפה ותקף אותו באגרופים מספר רב של פעמים, בעט בו, ודרך על ראשו וצווארו באמצעות רגליו.

בהמשך, כך על פי כתב האישום, רץ הנאשם לביתו הצטייד בסכין ושב אל זירת האירוע בה שכב עדיין המנוח על הרצפה, מתבוסס בדמו. דמסה דקר את המנוח שבע פעמים בחזהו ובגבו וגרם למותו. שכניו של זלמן פרנקטל שהזעיקו את כוחות המשטרה למקום, סיפרו כי מדובר היה באדם "שקט שלא נטה להתבלט".

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, רון שפירא, הורה לעצור את דמסה עד להודעה חדשה. בקשת המדינה למעצרו עד תום ההליכים תדון בפני השופט בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully