וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על הח"כים שיצאו לקהיר: "יצא המרצע מן השק"

4.5.2011 / 12:50

מהימין הקיצוני ועד לקדימה, זעמו בכנסת על השתתפותם של חברי הכנסת הערבים בטקס חתימת הסכם הפיוס בין חמאס לפתח. "מסתבר שהם בעד השמדת ישראל", אמר השר יולי אדלשטיין

זעם בכנסת על השתתפותם של חברי כנסת ערבים בטקס חתימת הסכם הפיוס בין חמאס לפתח. "יצא המרצע מן השק", אמר שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין. "אם קודם הפעילות האנטי-ישראלית של הח"כים הערבים הייתה במסווה של חתירה לשלום, עתה, לאחר החיבור עם החמאס, מסתבר כי הם בעד השמדת ישראל ושחרור פלסטין כולה. כנראה שהשנאה העיוורת שלהם כלפי ישראל מונעת מהם להפיק לקחים מהביקור האומלל אצל הרוצח קדאפי".

יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו), קרא לאותם חברי כנסת "להפוך להיות חברי פרלמנט חמאסי ולעזוב את ישראל. לדבריו, "השתתפותם בטקס היא סטירת לחי למדינת ישראל ולעם בישראל. החמאס, הקורא להשמדת ישראל ואיננו מוכן לשחרר את גלעד שליט, הוא גוף טרוריסטי שיש להחרימו כפי שקבעו מדינות העולם. חברי הכנסת המשתתפים בטקס אינם נאמנים למדינת ישראל, ונאמנותם לחמאס גדולה יותר מנאמנותם לישראל".

"היועץ המשפטי נמצא בתרדמת חורף"

"השתתפותם של הח"כים הערבים בטקס חגיגי של ארגון טרור השולל את קיומה של מדינת ישראל, מהווה חציית קו אדום נוסף ומציב את נאמנותם למדינה בסימן שאלה גדול", הוסיף יו"ר צוות התגובות של הליכוד, ח"כ אופיר אקוניס. "כמו במקרים קודמים, גם הפעם הכריעו הח"כים הערבים נגד מדינת ישראל ובעד ארגוני הטרור". גם בקדימה זעמו על הח"כים הערבים. לדברי ח"כ רוברט טיבייב, "ארגון חמאס הוא ארגון טרור. כל מפגש של ח"כים ערבים עם חאלד משעל דומה לאותם מפגשים זכורים לשמצה עם קדאפי, נסראללה ואסד. אין כל הבדל ביניהם. לפיכך נכון לגנות מפגשים אסורים אלה".

מבין חברי הכנסת, היו גם מי שבחרו להפנות אצבע מאשימה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין. "היועץ המשפטי לממשלה נמצא בתרדמת חורף והגיס החמישי בכנסת חוגג עם החברים של בן לאדן", קבע ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי). "אם היה מדובר בחברי קונגרס אמריקאים, הם היו חוזרים לבילוי ארוך בגואנטנמו. הגיע הזמן לשלוח אותם לפרלמנט של החמאס בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully