וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "צריך לגרום להסכם הפיוס להצליח"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.5.2011 / 8:57

בשיחה עם עורכי העיתון המצרי "אל-אהראם", גונן יו"ר הרשות הפלסטינית על הסכם הפיוס עם חמאס. אבו מאזן הבהיר כי הממשלה שתוקם "תהיה מחויבת למדיניות של אש"ף"

שעות ספורות לפני החתימה על הסכם הפיוס בין פתח לחמאס בקהיר, מבהיר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן כי ממשלת המומחים שתוקם בהסכמה על ידי חמאס ופתח "תהיה מחויבת למדיניות של אש"ף". במהלך פגישה עם עורכי העיתון המצרי 'אל-אהראם' אמר אבו מאזן, שצפוי לחתום היום (רביעי) בקהיר מטעם פתח על הסכם הפיוס, כי הפיוס "הוא הישג חשוב שיש לגרום לו להצליח".

אבו מאזן אמר עוד כי "קיימים אמנם חילוקי דעות בין הפלגים באש"ף", אולם הם נחושים לשמור על "הקואליציה הזו, שכן אופוזיציה היא דבר טבעי בכל מדינות העולם". הוא ציין כי הוא "שמח" על חתימת הסכם הפיוס והבהיר כי מיד לאחר החגיגות והטקסים, "נתחיל במגעים להקמת ממשלת טכנוקרטים שתורכב מאישים עצמאיים ללא השתייכות לפתח או חמאס".

"אנו רוצים ממשלה שתורכב מאנשים מוכשרים ומאקדמאים וזאת כדי שימלאו את תפקידם במסגרת המדיניות הציבורית שלנו. חברי הממשלה וראש הממשלה יהיו אישים שמקובלים על הפלסטינים ועל העולם כולו", הוסיף. אבו מאזן חזר על כך שהוא אינו מתכוון להתמודד בבחירות הבאות: "מה שחשוב ביחס אלי הוא שהתהליך הדמוקרטי יימשך באופן טבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully