וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית מוצקין: 10,000 בקבוקים אינם תחליף למי ברז

קובי מנדל, מערכת וואלה! חדשות

4.5.2011 / 0:03

ביום שישי האחרון הוזהרו תושבי קרית מוצקין לא להשתמש במי ברז, בשל זיהום. היום הסירו בדיקות את החשש ומחר צפויה האזהרה להתבטל. בינתיים, חולקו בקבוקי מים מינרלים לתושבים

תאגיד כאן

מזה חמישה ימים, מוזהרים תושבי קרית מוצקין שלא להשתמש במים מהברז. בניסיון למצוא פתרון זמני לבעיה, החלו אתמול (שלישי) הרשויות בעיר לחלק בקבוקי מים מינרלים לתושבים בתחנות שונות ברחבי היישוב.

תוצאות הבדיקה שקיים משרד הבריאות העלו כי ככל הנראה, אין סכנה לשימוש במים. הרופא המחוזי של משרד הבריאות, פרופ' שמואל רישפון, מסר לוואלה! חדשות כי ככל הנראה הבוקר ייקבע סופית אם ניתן לשוב ולהשתמש במים כרגיל, שכן יש לבצע דגימות נוספות.

הזיהום נתגלה לראשונה, כאמור, ביום שישי, אז נקראו התושבים להרתיח את מי השתייה לפני שיעשו בהם שימוש. אמש נודע כי המים אסורים לשימוש גם לאחר הרתחה. בעקבות הודעת משרד הבריאות, כינס אמש ראש העיר, חי צורי, ישיבת חירום בעירייה, והורה לראשי תאגיד המים להתחיל בחלוקת מים לתושבים.

לפנות בוקר הגיעו כעשרת אלפים בקבוקי מים מינרלים בגודל של ליטר וחצי והועברו למוסדות חינוך ולמעונות פרטיים בעיר. כמו כן, הוצבו מכשירים לשתיית מים מינרלים במוסדות השונים והוקמו עמדות חלוקת מים לתושבים. מהעירייה נמסר כי אם תוצאות בדיקת המים מחר בבוקר יוכיחו שהזיהום חלף ניתן יהיה לשוב לחיי שגרה ולהשתמש במים כפי שנעשה עד כה.

(עדכון ראשון: 22:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully