וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגולן: תלמיד ישיבה טבע בנחל יהודיה

עידן אבני

2.5.2011 / 22:06

לאחר שעות של חיפושים, משו צוללני יחידת 669 את גופתו של תלמיד ישיבה, שטבע בנחל יהודיה בגולן. זק"א: "פונים לציבור בבקשה לשמור על כללי הבטיחות"

צוללני יחידת החילוץ של חיל האוויר (669) ויחידת חילוץ גולן משו הערב (שני) את גופתו של תלמיד ישיבה שטבע בנחל יהודיה שברמת הגולן. תלמיד ישיבה נוסף, שטייל עם ההרוג, פרק את כתפו וחולץ אף הוא על ידי הכוחות. החיפושים אחר הטובע החלו לאחר שחבריו דיווחו למשטרה כי בזמן ששחו בבריכה של הנחל, הוא נעלם.

חזקי פרקש, קצין המבצעים של זק"א במחוז הצפון, אמר כי "קיבלנו הודעה במוקד זק"א על תלמיד ישיבה שטבע בנחל יהודיה. מחלצים מיחידת חילוץ גולן ואנשי זק"א צפון הוזנקו למקום. יחידת החילוץ של חיל האוויר הורידה שמונה צוללנים לתוך בריכת הנחל, ולאחר כשעתיים של חיפושים הודיעו הצוללנים שלא נמצא דבר, וביקשו לסיים את החיפושים. הטייס הראשי ביקש לבצע ניסיון אחרון בחיפושים ולהיכנס שום למים, ולאחר דקות ספורות הודיעו לנו שהצוללנים איתרו את הגופה.

חיים וינגרטן, ראש אגף מבצעים בזק"א, אמר כי בנוסף לחילוץ הגופה, צוות החילוץ 669 חילץ תלמיד ישיבה נוסף שפרק את כתפו במהלך הטיול המשותף. הרב אנשיל פרידמן, מפקד זק"א צפון, אמר כי "חשבנו שנעבור את חופשת בין הזמנים ללא אסונות וללא הרוגים. לצערי, ביומו האחרון של 'בין הזמנים' נהרג תלמיד ישיבה צעיר. אני פונה בבקשה לשמור על כללי הבטיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully