וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נוספים התלוננו: סרסרו אותנו לזנות

איילה חננאל

2.5.2011 / 18:01

שני צעירים נוספים פנו למשטרה וסיפרו כי אולצו לקיים יחסי מין בתשלום על ידי החשודים בשידול לזנות, שנעצרו בשבוע שעבר. במקביל, המשטרה חוקרת חשודים בקבלת שירותי מין מהקטינים

בעקבות פרסום פרשת הסרסור בקטינים באמצעות האינטרנט בשבוע שעבר בכלי התקשורת ופרסום מספר הטלפון לתלונות, הגיעו לידי מחלק הנוער במרחב יפתח בפיקודו של רפ"ק יעקב גוב שני מתלוננים נוספים, אחד מהם קטין, שסיפרו כי גם הם נפלו קרבן למעשי החשודים. אחד החשודים בסרסור הקטינים, יוגב דרעי, יובא מחר בשנית להארכת מעצר.

בתוך כך, יחידת סופה של מג"ב בפיקודו של רב-פקד דרור בן שלום, עצרה היום (שני) שני גברים בחשד שהיו לקוחות של הקטינים. אחד החשודים הוא תושב רחובות בן 45, נשוי ובעל משפחה ואילו החשוד השני הוא תושב יפו, רווק בן 37. במשטרה עדיין לא החליטו אם לבקש להאריך את מעצרם בחשד לקבלת שירותי מין בתשלום ובעילה אסורה או לשחררם לבתיהם בתנאים מוגבלים. במהלך החקירה תושאלו מספר גברים בחשד שקיימו יחסי מין תמורת תשלום עם הנערים, אך שוחררו לאחר חקירתם בתנאים מגבילים. גורמים במשטרה מספרים כי "רוב החשודים לא יצאו מהארון ומנהלים אורך חיים הטרוסקסואלי, נשואים לאישה והורים לילדים - חלקם בגילם של הנערים עמם קיימו יחסי מין תמורת תשלום. רובם הכחישו כי ידעו את גילם האמיתי של הנערים וטענו כי הם הזדהו בפניהם כבני שמונה עשרה אך אנו חושדים שרובם היו מודעים לגילם האמיתי ואף חיפשו במיוחד נערים מתחת לגיל 18 באתרי הכרויות ורשתות חברתיות".

ביום חמישי שעבר, נעצרו שני צעירים תושבי תל אביב כבני 20, אביב דנון ויוגב דרעי, בחשד להדחת קטינים לזנות, סרסרות ואונס. על פי החשד, השניים נהגו להכיר נערים בני 12-16, באמצעות האינטרנט, התחברו איתם והצליחו לרכוש את אמונם בקלות ובמהירות. בשלב מסוים החלו השניים לקיים עם הנערים יחסי מין בהסכמתם המלאה, אך עם זאת הם מואשמים באונס, מפאת גילם הצעיר של הנערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully