וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת אפס ללארי: חתול דאונינג 10 לכד סוף סוף עכברוש

נדב גל

2.5.2011 / 11:12

לאחר רביצה, שינה ובהייה אינסופית מחלון מעון ראש הממשלה הבריטי, לארי החתול הרשמי של דאונינג 10 הוכיח שכשהוא רוצה הוא יכול, ולכד עכברוש ראשון. שי לזוג המלכותי הטרי?

לארי, חתול חדש במעון ראש הממשלה הבריטי קמרון בדאונינג 10, פברואר 2011. חתולים, AP
לארי חתול מעון ראש הממשלה הבריטי בדאונינג 10 העדיף לבלות את זמנו ברביצה/AP, חתולים

חודשיים "בלבד" לאחר שנכנס לתפקידו כלוכד העכברושים הרשמי של ראש ממשלת בריטניה, הצליח לארי החתול ללכוד בטפריו את הקרבן הראשון.

בוודאי זכור לכם סיפורו של לארי החתול, אשר גויס לפני חודשיים בשם הממלכה כולה, להיאבק במכת העברושים אשר פקדה את מעונו הרשמי של ראש הממשלה הבריטי דיויד קמרון. אבל , כזכור, מאז כניסתו לדאונינג 10 העביר לארי את זמנו בחיי בטלה חסרי תכלית שהסתכמו בעיקר ברביצה ובאכילה על חשבון משלם המיסים הבריטי. אך כעת, סוף סוף, ההשקעה מתחילה להניב פירות.

לארי, חתול חדש במעון ראש הממשלה הבריטי קמרון בדאונינג 10, פברואר 2011. AP
או בבהייה של שעות אל הרחוב/AP

ביום שישי מוצלח במיוחד, אולי ברוח החתונה המלכותית של וויליאם וקייט, לארי מטיול בגן שברחוב דאונינג עם עכבר בפיו. ככל הנראה, הוא לא חשש להשוויץ בשלל המוצלח שלו והטיל את העעבר המסכן לרגליהן של מזכירות ראש הממשלה המבועתות.

אך כאמור, מדובר במקרה ראשון מסוגו. במשך הזמן שעבר קשה להגיד שלארי מילא את תפקידו כראוי: למרות שנדרש להתמודד עם בעיית המכרסמים, כשנצפו עכברושים שחורים במדשאה שברחוב דאונינג העדיף לארי להסתובב במסדרונות השלטון או לשחק בעשב. זאת בעוד שלפני חודשיים, עת קבלתו לתפקיד, הכריז עליו דובר ראש הממשלה כפיתרון המושלם לבעיית העכברושים.
מחשש שאולי מדובר בחתול הנוטה לצמחונות מטעמים אידאולוגיים, פציפיזם או סתם עצלנות, ,צוות דאונינג 10 העניק ללארי עכבר צעצוע לשחק איתו לשם האימון בשאיפה שיבין מה מצופה ממנו לאחר שלאא הצליח לתפוס טרף אמיתי במשך חודשיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לארי החתול הרשמי של מעון ראש הממשלה הבריטי קמרון עם פפיון הדגל הבריטי לקראת חתונת הנסיך וויליאם וקייט, 28 אפריל 2011. WPA Pool, GettyImages
לארי יום לפני החתונה המלכותית/GettyImages, WPA Pool

השבוע כאמור, הוא הוכיח לראשונה את יכולתיו ושימח את צוות מעון ראש הממשלה. אולי כוונתו הייתה להעניק את העכברוש כשי לזוג המלכותי הטרי?

מכל מקום, וואלה! בעלי חיים תמשיך לעקוב אחרי התקדמתו של לארי בתפקידו ומאחלת לו בהצלחה בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully