וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצמידה אקדח לראש הפלסטיני וסחטה ההדק

1.5.2011 / 18:08

שוטרי מג"ב ישי בן עוזרי ושני סיביליה מואשמים כי התעללו בפלסטיני בן 17 במחסום במזרח י-ם. על פי האישום, השניים הכו את הקטין ואיימו עליו: "עוד עשר דקות אתה מת"

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישי בן עוזרי, מפקד צוות ביחידת "מעיין" במשמר הגבול ונגד שני סביליה, המשרתת כלוחמת ביחידה, שתקפו בחודש מרס אשתקד קטין פלסטיני במחסום במזרח ירושלים. כמו כן, במסגרת הפרשה הגישה מח"ש כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד השוטר ציון בנישתי בגין מרמה והפרת אמונים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי פלדמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, הקטין עוכב במחסום "רוקפלר" על ידי שוטרים אשר איישו את המקום, ובמהלך חיפוש על גופו, נמצאו בכליו שלושה נפצים. לאחר החיפוש הוביל בן עוזרי, מפקד הצוות, את הקטין אל מאחורי אוטובוס שחנה במקום, הכה אותו באגרוף בפיו ובעט בברכו.

כמפורט בכתב האישום, לאחר מכן נלקח הקטין לתחנת המשטרה וביציאה מן המעלית בתחנה בעטה סביליה בעכוזו של המתלונן ואיימה על חייו באומרה "עוד עשר דקות אתה מת". סיביליה ובנישתי הובילו את הקטין לחדר ריק המצוי בתחנה, שם הורידו אותו על ברכיו, כשידיו אזוקות לאחור וראשו מכוסה במעיל.

בשלב זה, על פי האישום, הנאשמת שלפה את אקדחה האישי, דרכה אותו והצמידה אותו לצווארו של המתלונן כשהוא ריק ממחסנית, תוך שהיא סופרת באוזניו לאחור מעשר עד אחת וזאת בעוד המתלונן צועק "לא, לא". עם סיום הספירה לחצה הנאשמת על ההדק, תוך שהיא אומרת "מוות לערבים" ו"כל הערבים זונות".

כמו כן, נכתב באישום, כי במהלך האירוע, הנאשמת הכתה בחוזקה את הקטין באגרופים וסטירות בכתפיו ובראשו וביצעה את העבירות המיוחסות לה בכתב האישום מתוך מניע של גזענות. השניים מואשמים בתקיפת קטין או חסר ישע, איומים ומעשה פזיזות ורשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully