וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של החשודים בסרסור קטינים לזנות

איילה חננאל

29.4.2011 / 13:25

בית המשפט האריך בחמישה עד שבעה ימים את מעצרם של שני הצעירים החשודים שהדיחו קטינים לזנות באזור תל אביב. פרקליטיהם של החשודים: "הקטינים עסקו בזנות קודם לכן"

"מדובר בנערים הומוסקסואלים שעסקו בזנות עוד הרבה לפני שהכירו את החשודים", כך אמר בצהריים (שישי) עורך הדין רן אלון פרקליטו של אביב דנון, אחד משני הצעירים החשודים בהדחת קטינים לזנות בתל אביב בעת הדיון בהארכת מעצרם. בית המשפט האריך את מעצרו של דנון בחמישה ימים ואילו מעצרו של החשוד הנוסף, יוגב דראי הוארך בשבעה ימים.

דנון ודראי, תושבי תל אביב בני 20 ו-19, נעצרו אמש בחשד שהדיחו קטינים לזנות, סרסרות, שימוש בסמים ואלכוהול ואף ביצעו בהם מעשים מגונים ומעשי אונס ואף איימו עליהם. במשטרה ציינו כי דנון נעצר ונחקר לפני כשנה וחצי בגין אותן חשדות, אולם שוחרר מחוסר ראיות

על פי החשד, דנון ודראי נהגו להכיר נערים בני 12-16 באמצעות האינטרנט, התחברו איתם והצליחו לרכוש את אמונם בקלות ובמהירות. לדברי המשטרה, בשלב מסוים החלו השניים לקיים עם הנערים יחסי מין בהסכמתם המלאה, אך עם זאת הם חשודים באונס, מפאת גילם הצעיר של הנערים. בעת הדיון בהארכת המעצר, טען נציג המשטרה כי החשודים סרסרו והדיחו את הנערים לשימוש בסמים ואלכוהול, ביצעו בהם מעשים מגונים, מעשי סדום וכן סחטו אותם באיומים.

מחכים למתלוננים נוספים

פרקליטו של דנון טען עוד, כי הקטין שעל פי החשד הודח לשימוש בסם, הוא בן זוגו לשעבר של החשוד. עו"ד רז טען עוד, כי נער אחר שנפל קורבן לכאורה למעשיהם של השניים מנסה למעשה להפליל את דנון ולנקום בו משום שלטענתו, הוא זה "שהוציא אותו מהארון" וסיפר על זהותו המינית לחבריו.

במהלך הדיון הגיש חוקר המשטרה לבית המשפט עדות של נער בן 13, בה הוא מפרט את כמות הלקוחות אותם שירת, היכן ואיך הכיר אותם, והסכומים שקיבל עבור יחסי המין. בנוסף, אחד מהנערים אף העיד למשטרה כי דנון נהג "לשדך" לו בין עשרה ל-12 לקוחות מדי יום במהלך החודשים האחרונים. החוקר ציין עוד כי המשטרה ביצעה חקירה סמויה שנוהלה במשך ארבעת החודשים האחרונים, וכי החשד הוא שהמעשים בוצעו במשך כשנה.

פרקליטיהם של החשודים מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד רן אלון ועו"ד גלית בש, ביקשו להטיל צו איסור פרסום על שמם של החשודים, אך בית המשפט דחה את הבקשה בטענה "שבכוחו של הפרסום להביא מתלוננים נוספים שטרם אותרו". החוקר הוסיף כי לפי שעה ישנם שישה נערים שנחקרו ומסרו עדות, אך ישנם נערים נוספים המעורבים בפרשה שטרם נחקרו.

במחלק הנוער במרחב יפתח קראו להורים ונערים שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיהם של החשודים לפנות למשטרה במספר 03-6801861.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully