וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם החמישית בשבוע: אדם נפצע קשה כשנפל מגובה

קובי מנדל ואריאל נוי

29.4.2011 / 11:24

מקרה נוסף של פציעה כתוצאה מנפילה מגובה: תושב חיפה בן 40 נפצע באורח קשה כשנפל בעת שניסה להיכנס דרך הגג לדירתו של אחיו בקומה השלישית. הוא פונה לבית החולים עם פגיעה כלל מערכתית

תושב חיפה בן 40 נפצע הבוקר (שישי) באורח קשה לאחר שמעד בעת ניסיון להיכנס לדירתו של אחיו בקומה השלישית ברחוב מעלה השחרור בעיר דרך גג הבניין. הפצוע, הגיע לדירת אחיו שלא שהה בבית ומצא כי היא נעולה, ולכן ניסה להיכנס לתוכה דרך הגג ונפל. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם עם פגיעה כלל מערכתית.

התקרית הזו מצטרפת למספר אירועים נוספים שהתרחשו בשבוע האחרון, בהם נפצעו מספר בני אדם כתוצאה מנפילה. ביום שלישי בלילה נפצע נער בן 14 באורח קשה, לאחר שקפץ מגובה של 15 מטרים מגג בית פרטי ביהוד. מחקירה ראשונית של האירוע נראה כי הנער קפץ מן הגג כשהוא שיכור, וזאת לאחר שהתערב עם כמה מחבריו בעניין. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו לנער טיפול במקום ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

כפי הנראה, הנער שהה במסיבה בבית חברו, בה נכחו גם הורי החבר. מעדויות שנגבו ממשתתפי המסיבה עולה כי הקטין התערב עם חבריו כי יקפוץ מגג המבנה תמורת 100 שקלים, כפי שאכן עשה. גלית, בעלת הבית שבו אירעה התקרית, סיפרה לגלי צה"ל על שהתרחש: "ישנתי באותו זמן עם בעלי. הבן שלנו העיר אותנו באמצע הלילה ואמר לנו שחבר שלו קפץ מהגג. הם לא שתו כל כך הרבה, אבל לפעמים מספיק שאתה שותה כוסית קטנה והתוצאה קשה. הבן שלי ניסה למנוע מהחבר שלו לקפוץ ואמר לו 'מה נראה לך שאתה עושה', אבל זה היה מאוחר מדי".

במהלך חופשת הפסח נרשמו מספר אירועים נוספים של פגיעות עקב נפילה מגובה. בערב החג השני נפצע גבר כבן 50 באורח קשה, לאחר שנפל מגובה של כ-40 מטרים בנחל חווה שבאזור רמת הנגב. צוותי מד"א פינו אותו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. יממה אחת קודם לכן, נפצעה נערה בת 15 באורח קשה, לאחר שמעדה ונפלה מקומה שלישית בבניין ברחוב ש"י עגנון בחיפה. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully