וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אסור לתת לגיטימציה לממשלה הפלסטינית

29.4.2011 / 9:30

שר החוץ המבקר בקפריסין תקף את ההסכם המתרקם בין פתח לחמאס ואמר כי "אבו מאזן לא יכול להיות שותף של טרוריסטים מבלי להיות שותף לטרור"

שר החוץ אביגדור ליברמן, נפגש הבוקר (שישי) בניקוסיה עם נשיא קפריסין, אמטריס כריסטיפיאס והשניים דנו ביחסים בין המדינות, המצב במזרח התיכון. והסכם הפיוס המתרקם בין הפתח לחמאס והשפעתו על היחסים בין ישראל והפלסטינים.

בהתייחסו להסכם הפיוס הפלסטיני אמר ליברמן, כי "אבו מאזן והרשות הפלסטינית צריכים לדעת כי אי אפשר להיות שותף של טרוריסטים מבלי להיות שותף לטרור. לקהילה הבינלאומית אסור לתת לגיטימציה לממשלה שפניה הם פניו של אבו מאזן, אך ידיה הן ידי החמאס, המשגרות טילים לעבר אזרחים ומגואלות בדם חפים מפשע".

ליברמן אמר לנשיא כריסטיפיאס כי "אי-היכולת של הקהילה הבינלאומית לקבל אפילו החלטה הצהרתית במועצת הביטחון לגינוי סוריה בשל האלימות ורצח החפים מפשע של משטר אסד נגד אזרחיו, מעוררת בישראל את השאלה האם ועד כמה ניתן לסמוך על הקהילה הבינלאומית ועל כך ששיקוליה כנים ומאוזנים גם ביחס למצב בין ישראל לפלסטינים". ליברמן ציין כי "התהייה הזו מתחזקת נוכח הגישה הפייסנית, בניגוד להחלטת הקוורטט, שנוקטות חלק מהמדינות כלפי החמאס - ארגון טרור שמטרתו הראשית והמוצהרת היא השמדתה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully