וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון לא מחכה: חגיגת החתונה המלכותית בת"א

29.4.2011 / 0:07

בירה, ביטלס והרבה וויליאם וקייט - כך יחגגו שגריר בריטניה בישראל וחבריו את החתונה המלכותית. "החתונה מחר מייצגת את ההתחדשות, את הגעתו של הדור הבא של משפחת המלוכה לפרקו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר קריינות: אביב אברמוביץ, עריכת וידאו: טל רזניק)

לא רק בלונדון חוגגים, גם בשגרירות בריטניה בתל אביב מתכננים מסיבה מיוחדת לכבוד יום החתונה של הנסיך וויליאם ואהובתו קייט מידלטון. "אנחנו מזמינים אלפים מחברינו, הולכים להשמיע את ההמנונים הלאומיים, להקה שתנגן שירי ביטלס, לשתות הרבה בירה, וזה הולך להיות כיף גדול", סיפר אמש (חמישי) מתיו גולד, שגריר בריטניה בישראל לוואלה! חדשות.

על אף הגעגועים ללונדון ותחושת החמצה מסויימת על כך שהוא אינו במולדתו ביום המרגש, גולד מרוצה מכך שיחגוג את נישואי הזוג המלכותי בארץ. "יש לי את הזכות לשמש כשגריר עבור מדינה שאנשים, בין אם הם אנגלים או לא, מאוד מתעניינים במה שמתרחש בה, ויש רמה של עניין שאני לא צפיתי. כשאני זוכה לערוך מסיבות ענק שלא רק חוגגות את החתונה המלכותית, אלא גם חוגגות את היחסים הקרובים כל כך בין בריטניה וישראל, אני שמח".

גולד ניסה להסביר את ההתעניינות העולמית העצומה בנישואי הזוג הצעיר ואמר כי "אני חושב שמסביב לעולם אנשים מתעניינים משום שמשפחת המלוכה היא משהו מיוחד מאוד, משהו ייחודי. זה מוסד שהוא בלב האומה שלנו, שפועל שנים על גבי שנים, ומחדש את עצמו בכל דור ודור". גולד הוסיף כי "בריטניה היא מדינה מודרנית מאוד עכשיו, יש לנו כלכלה מודרנית וחברה מגוונת, ועדיין בלב המדינה המודרנית הזו יש את המוסד הישן מאוד והמרשים הזה. חלק מהעניין הוא שהחתונה מחר מייצגת את ההתחדשות, את הגעתו של הדור הבא של משפחת המלוכה לפרקו".

(עדכון ראשון: 21:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully