וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: נערכים להפרות סדר במגזר הערבי בספטמבר

איילה חננאל

28.4.2011 / 16:54

מפכ"ל המשטרה היוצא נפרד מכתבים וגילה כי המשטרה "נערכת לתרחיש הגרוע ביותר" במידה ותוכרז מדינה פלסטינית. בהמשך דבריו הודה: אין לנו כיווני חקירה בתיק הרצח בבר-נוער

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק. עריכה: גדי וינסטוק)

המפכ"ל היוצא של משטרת ישראל, דודי כהן, גילה היום (חמישי) כי המשטרה נערכת להפרות סדר במגזר הערבי לקראת חודש ספטמבר, התאריך המיועד להכרזה על הקמת מדינה פלסטינית. "אנחנו מתכוננים גם לתרחיש הגרוע ביותר. ההנחיה של משטרת ישראל לקראת ספטמבר היא להיערך לתרחיש המחמיר, וזה מה שאנו עושים כרגע. התרחיש הוא הפרות סדר בקנה מידה רחב. מה שקבוע בספטמבר הוא המקום והתאריך, אבל עד אז אני מניח שבזירה המדינית והבינלאומית יתקיימו כמה פעולות", כך אמר כהן בשיחת פרידה שערך עם עיתונאים במטה מחוז תל אביב.

בדבריו התייחס כהן גם לסיום תפקידו ואמר כי "הייתה לי זכות גדולה לעמוד בראש הפירמידה והארגון. המשטרה לשנו מצויינת. יש בה שוטרים, לוחמים ומתנדבים העושים את המיטב ברוח הארגון".

המפכ"ל היוצא התייחס גם לפרשת הרצח במועדון הבר נוער והודה כי "נכון להיום, אין לנו כיווני חקירה בתיק הבר-נוער". כהן, שנשאל אודות התקדמות תיק החקירה והסיכוי לפענוח קרוב, אמר: "מבחינת הפענוח, מדובר בתיק ללא מודיעין, ללא עדי ראייה, ונכון להיום אין לנו כיווני חקירה". המפכ"ל הגדיר את הרצח בבר-נוער "קשה, בעייתי ומרתק לפענוח".

בהתייחסו למצב הפשע בארץ אמר כהן, כי "ארגוני הפשיעה של היום הם יותר אלימים, יותר עשירים, יותר אמיצים ויותר מסוכנים. אולם המשטרה הטיבה להתעסק מול זה". המפכ"ל היוצא אף הצהיר כי "החברה בישראל היא לא חברה אלימה, אבל יש אלימות בחברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully