וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת במקום דגל: צפו בחייל מציע נישואין

יהושע בריינר

28.4.2011 / 15:24

רס"ל שמעון עזרא חלם להציע נישואין לחברתו בדרך מקורית. במהלך החזרות לטקס יום העצמאות, הוא הביא אותה לרחבת המסדרים בהר הרצל ודגלנים כתבו את המילים "התינשאי לי" על הרחבה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

במקום דגל, הוא שלף טבעת: התרגשות רבה התרחשה היום (חמישי) בחזרות הדגלנים של צה"ל לקראת טקס יום העצמאות בהר הרצל שייערך בעוד כשבועיים. רס"ל שמעון עזרא, נגד משמעת בן 26 מגדוד תעוז של המשטרה הצבאית שמשמש כדגלן בטקס, הציע נישואין לחברתו ג'ני דרויס בת ה-24 בדרך מקורית במיוחד: את תרגילי הסדר של יצירת סמלי המדינה בעזרת הדגלים החליפו צמד המילים "התינשאי לי?", שהצליח לרגש את כל הנוכחים.

"הכרנו לפני שש שנים במסגרת השירות, כשבינתיים היא השתחררה ואני המשכתי בצבא", סיפר עזרא הנרגש לוואלה! חדשות. "רציתי להציע לה נישואין בדרך מקורית ובהפסקות שבין החזרות לקראת טקס יום העצמאות עלה הרעיון של ההצעה. זו כבר שנה שלישית שאני דגלן, החיים שלי זה הצבא אז אמרתי לעצמי, למה שלא נעשה כאן?"

שמעון עזרא הציע לחברתו נישואים באמצע חזרות לטקס יום העצמאות, אפריל 2011. מגד גוזני
הזוג המאושר. שמעון עזרא וארוסתו ג'ני דרויס/מגד גוזני

עזרא ניגש עם הרעיון למארגן המסדר הוותיק, אל"מ דוד רוקני, שלקח על עצמו את היוזמה לארגן את ההצעה על מגרש המסדרים. באמתלות שונות הצליח עזרא להביא את דרויס הבוקר להר הרצל על מנת שזו תצפה בחזרות. רנ"ג רוקני לקח אותה לעמדת התצפית, כשבינתיים 63 דגלנים וכ-20 חיילים כתבו את המילים "התינשאי לי", על הרחבה ובמרכזן כרע עזרא ברך עם הטבעת בידו. דרויס המופתעת הסכימה להצעה, והתחבקה ארוכות עם בעלה לעתיד.

"שש שנים חיכיתי לרגע הזה, אז אם כבר מציעים נישואין אז צריך לעשות את זה כמה שיותר יפה ומכובד", סיפר עזרא לאחר ההצעה. "נורא התרגשתי וממש רעדתי אבל כשראיתי אותה מהמגרש מסדרים ידעתי שזה מה שצריך לעשות", הוסיף.

למרות ההכנות הרבות להצעה, עזרא מודה שגם חשב על האפשרות שאהובתו תסרב לה. "באירוע כזה אתה לא יכול להיות בטוח במאה אחוז שהיא תסכים", הוא הודה. "אמרתי לעצמי שאם היא תגיד לא, אז מקסימום אני אקח את הדגל ואמשיך בחזרות. לשמחתי הרבה היא הסכימה", אמר בהתרגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully