וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפוליטיקה? גלנט נפגש עם אולמרט

פנחס וולף ויהושע בריינר

28.4.2011 / 11:00

האלוף יואב גלנט, שמינויו לתפקיד הרמט"כל בוטל ברגע האחרון, צולם סועד בארוחת ערב בת"א עם ראש הממשלה לשעבר אולמרט. כשנשאל על תכניותיו אמר: "כעת אני עושה חיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלנט בארוחת הערב, עם גבו למצלמה. יושב מולו: אהוד אולמרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם האלוף יואב גלנט, שמינויו לתפקיד הרמטכ"ל בוטל ברגע האחרון, מתכוון להצטרף בקרוב לפוליטיקה ולהתמודד על מקום בכנסת? גלנט נועד באחרונה עם שורה של פוליטיקאים, וכעת נודע כי בשבת האחרונה סעד יחד עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בארוחת ערב במסעדת "טורקיז" בתל אביב. את הפגישה תיעד הצלם בוצ'צ'ו. אמש השתתף גלנט בכנס של העדה הבדואית במועצה האזורית רמת נגב, בו השתתף גם ח"כ שאול מופז (קדימה).

בסביבת ראש הממשלה לשעבר אולמרט אישרו שהשניים ישבו במסעדה במוצאי שבת, אך הבהירו כי מדובר בפגישת חברים שהשתתפו בה חברים נוספים עם בנות זוגם, ולפגישה לא היה הקשר פוליטי.

תא"ל במיל' צביקה פוגל, מי שנחשב למקורבו של גלנט, אמר בתגובה כי "אני לא מאמין שיואב יילך לפוליטיקה, הוא איש ישר מדי וטוב מדי בישביל להיות שם". פוגל הוסיף כי "אחרי מה שעבר עליו יואב הבין טוב מכולם עד כמה המקום הזה לא מתאים לו. הוא לא קיבל גיבוי מהאנשים שבחרו בו והם לא עמדו אחריו כשהיו צריכים. אינני חושב שהוא היה רוצה לשבת במקום כזה".

כזכור, גלנט היה מועמד לשמש כרמטכ"ל ה-20 של צה"ל, במקומו של רא"ל גבי אשכנזי, ומינויו אף אושר על ידי הממשלה. אולם לאחר עתירה לבג"ץ וממצאי דו"ח מבקר המדינה בעניינו בוטל המינוי ובני גנץ מונה לתפקיד. גלנט לא דיבר בתקשורת מאז בוטל מינויו, ואמש כשנשאל לגבי תוכניותיו לעתיד אמר כי כעת הוא "עושה חיים".

אם בכל זאת יחליט גלנט להתמודד על מקום ברשימת קדימה, או בכל מפלגה אחרת, יהיה עליו לחכות מספר שנים: חוק הצינון שעבר בכנסת בחודש מרץ 2007 קובע כי קצינים בכירים מדרגת אלוף ומעלה יידרשו לשלוש שנות צינון במעבר מצה"ל לתפקיד ציבורי-פוליטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בפגישת חברים שהשתתפו בה חברים נוספים עם בנות זוגם, ולפגישה לא היה הקשר פוליטי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully