וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פגעה באחיינה בסכין לוהטת וגרמה לו לכוויות

קובי מנדל

28.4.2011 / 9:53

גננת בצפון הבחינה בכוויה על לחיו של ילד בן 5. הילד סיפר לחוקרת ילדים כי דודתו פגעה בו עם סכין לוהטת וגרמה לו לכוויות בלחיו, בלשונו ובאיבר מינו. הדודה נעצרה ומכחישה את המעשים

תושבת הצפון בת 25 נעצרה בחשד שתקפה את אחיינה בן ה-5 בסכין לוהטת וגרמה לו לכוויות. המקרה נחשף בתחילה על ידי הגננת של הילד, שהבחינה בכוויה על לחיו. לאחר שהגננת שאלה אותו לפשר הכוויה, סיפר לה הילד כי דודתו ביצעה את המעשה. בעקבות כך הגישו גורמי הרווחה בכפר בו מתגורר הילד תלונה בתחנת זכרון יעקב.

חוקרת ילדים גבתה עדות מהילד, שסיפר לה כי דודתו ניסתה לפני כשבוע לגרום לו כוויות בלשון באמצעות הסכין הלוהטת, אך משלא הצליחה גרמה לו לכוויה בלחי. לאחר מכן, סיפר הילד לחוקרת הילדים, הצליחה דודתו לגרום לו לכוויה בלשון ואף באיבר מינו. בעקבות המקרה נלקח הילד לטיפול רפואי בכפר.

מפקד תחנת זכרון יעקב, סגן ניצב איתן מנשה, אמר לוואלה! חדשות כי הצעירה שנעצרה מכחישה את החשד נגדה וטוענת כי הילד נפגע בשגגה מכפית לוהטת. סנ"צ מנשה הוסיף כי "מדובר באירוע חמור של תקיפת חסר ישע, שבו המשפחה הסתירה את פרטי המקרה. מדובר במשפחה שאינה מוכרת וגם כך החשודה במעשה".

עוד אמר סנ"צ מנשה כי "החשודה הכחישה את המעשה ובחקירתה איימה לפגוע בעצמה אם תיעצר. היא נלקחה לבדיקה פסיכיאטרית, שקבעה כי היא כשירה להיות נתונה במעצר". חוקרי תחנת זכרון יעקב זימנו גם את אמו של הילד לחקירה, כדי לברר מדוע לא דיווחה על האירוע. כמו כן פועלת המשטרה לאיתור התיעוד הרפואי של המקרה. המשטרה תבקש הבוקר (חמישי) להאריך את מעצרה של הדודה בבית משפט השלום בחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully