וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננה על תקיפה - השוטר הציע סוכרייה בתגובה

קובי מנדל

28.4.2011 / 7:53

אישה שהתלוננה כי הותקפה באגרופים ע"י אדם סמוך לביתה, טוענת לטיפול משטרתי לקוי. לדבריה, משהגיע שוטר למקום, הוא הציע לה סוכרייה ושלח אותה להתלונן במטה המרחב. התוקף לא נעצר

סוכרייה מרירה: תושבת חיפה כבת 70 שהתלוננה במשטרה כי הותקפה על ידי אדם בסמוך לביתה, טוענת כי טיפול המשטרה במקרה היה מחפיר. לטענתה, היא הזעיקה את השוטרים לאחר שהאיש תקף אותה והלם בה באגרופו בעקבות ויכוח שהתפתח ביניהם. לדבריה, השוטר שהגיע למקום לא טרח לרשום את התלונה, הציע לה סוכרייה, ושלח אותה להגיש תלונה במטה המרחב, שם היא התעכבה במשך מספר שעות.

המקרה אירע אתמול (רביעי) בשעות הערב ברחוב צבר בשכונת רוממה בחיפה. לטענת המתלוננת, היא החלה להחנות את רכבה מסוג סובארו סמוך לרכבו הפרטי של החשוד. בעל הרכב זינק לעברה בשל החשש שתשרוט את מכוניתו, ולטענתה ניסה למנוע ממנה להמשיך לחנות תוך שהוא מגדף אותה. לטענתה, בשלב מסוים אף תקף אותה באגרופו. בין השניים התפתח מאבק, בו לטענת האישה ניסה האיש להוציא את מפתח הרכב. היא הצליחה למנוע ממנו לעשות זאת והזעיקה את המשטרה.

עד להגעת הניידת למקום נחלץ אחד השכנים לעזרתה, ולטענת האישה, בעל הרכב החשוד בתקיפה אמר לו: "טוב לדעת איפה שאתה גר כי אוכל לחנוק אותך".

אך נראה כי הגידופים והמכות לא היו הסוף של המקרה. לטענת האישה, השוטר שהגיע למקום רשם את פרטיה, הציע לה סוכרייה ושיגר אותה להגיש תלונה במטה המרחב, שם היא התעכבה במשך מספר שעות. בעל הרכב התוקף כלל לא נעצר.

אחד משכניה של האישה אמר בתגובה, כי "אחרי זה השוטרים מתפלאים על שתוקפים קשישים ברחובות". בעקבות פניית וואלה! חדשות, אמר מפקד תחנת חיפה, ניצב-משנה משה כהן כי החשוד ייעצר. לדבריו, "למקום נשלחו מתנדבים של המשטרה בשל תלונה על סכסוך חניה. לאחר שהמתלוננת הגישה תלונה במשטרה, התברר לנו שמדובר באירוע חמור. נתתי הבוקר הנחיה לעצור את החשוד בתקיפה עוד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully