וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעודת לידה? יותר כמו תעודת יושר

בועז ביסמוט

28.4.2011 / 7:32

ארה"ב היא המעצמה החזקה ביותר בעולם (עדיין), כך שמי שעומד בראשה הוא באופן לוגי האדם החזק ביותר בעולם. האדם החזק ביותר בעולם, להלן נשיא ארה"ב, לא צריך להציג לעולם את תעודת הלידה שלו. זה יותר מתאים למועמד, לא לנשיא.

דונלד טראמפ הוא מומחה נדל"ן. המומחיות שלו הפכה אותו למיליארדר. גם הוא רוצה להיות נשיא כדי לזכות בכותרות, כפי שרוצה להשיג כל מועמד לנשיאות. הוא התלבש על חוסר הוודאות שטיפחו מתנגדי אובאמה מאז הבחירות לגבי מקום הולדתו. עשו את זה קודם לפניו, אבל משום מה דווקא הפעם אובאמה ביצע דבר שתמיד סירב לעשות ושלח עד להונולולו, בירת הוואי, שליחים שישובו עם הבשורה.

כדי להיות נשיא ארה"ב צריך אדם להיוולד בארה"ב, לא בקניה ולא בפאריס. אובאמה הוא אמנם כבר נשיא, אבל ארה"ב נכנסה חזק לתמונת הבחירות הבאות. ההפסד הצורב של הנשיא ומחנהו בבחירות אמצע הקדנציה הכניסו את אובאמה ללחץ, כמו גם העובדה שהוא כבר לא יקיר התקשורת. אירועי ה"אביב הערבי" וחוסר הקוהרנטיות של הממשל לא תרמו למצב.

טראמפ קיבל מתנה משמיים

"אין לי זמן לשטויות האלה", אמר הנשיא האמריקני, אבל הוא זה שהתעסק בהן והפך את השטויות לעסק רציני.

ואילו טראמפ קיבל מהבית הלבן מתנה משמיים. מתנה שעדיפה אפילו על כמה עשרות דונמים במרכז מנהטן. הוא לא הירפה עם הספקות לגבי מקום הולדתו של הנשיא, והנשיא הגיב. בפוליטיקה זה ניצחון.

אוהדיו של אובאמה יגידו כי אובאמה במתכוון מחזק את טראמפ מול שאר המועמדים השמרנים, מאחר שהוא חסר כל סיכוי בעימות נשיאותי נגדו (סקר של מכון גאלופ קובע כי 64 אחוזים מהבוחרים הרשומים מצהירים בוודאות כי לא יצביעו עבור טראמפ). אחרים יגידו שהנשיא פשוט בלחץ.

האיש החזק בעולם הציג לנו את תעודה הלידה שלו. זה נראה יותר כמו הצגת תעודת יושר.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully