וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: שייח' בדואי חזה את המתרחש בעולם הערבי

רמי שני

27.4.2011 / 21:14

מי שהיה אמור להיות הרמטכ"ל דיבר לראשונה מאז בוטל מינויו בערב לזכרו של "שייח' השייח'ים" של הבדואים, שם סיפר כי השייח' "צפה את מה שקורה סביבנו היום"

אלוף פיקוד הדרום לשעבר ומי שכמעט היה הרמטכ"ל, האלוף יואב גלנט, טען היום (רביעי) כי בדואים מהנגב צפו בעבר את ההתקוממיות שפרצו לאחרונה במדינות ערב. בדברים שנשא בערב לזכרו של השייח' עודה מנסור אבו מועמר, אמר גלנט כי השייח' צפה בשיחה שקיים עמו לפני מותו את מה שמתרחש היום בעולם הערבי. "השייח' תמיד נתן עצות חכמות שנשענות על נפש האדם והראייה האזורית. אני יכול לומר לכם שהרבה דברים שקורים בימים אלה סביבנו היום, הם דברים שדיברנו עליהם והוא צפה שיש סיכוי שיתרחשו", אמר גלנט. שייח' אבו מועמר, השייח' של שבט אל עזאזמה, נודה כ"שייח' השייח'ים" של הבדואים והוא הלך לעולמו לנפי כשנתיים.

כזכור, גלנט היה מועמד לשמש כרמטכ"ל ה-20 של צה"ל, במקומו של רא"ל גבי אשכנזי, ומינויו אף אושר על ידי הממשלה. אולם לאחר עתירה לבג"ץ וממצאי דו"ח מבקר המדינה בעניינו בוטל המינוי ובני גנץ מונה לתפקיד. גלנט לא דיבר בתקשורת מאז בוטל מינויו, והערב כשנשאל לגבי תוכניותיו לעתיד אמר כי כעת הוא "עושה חיים".

באירוע דיבר גם הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ שאול מופז (קדימה) ובעת נאומו הונף שלט שעליו נכתב: "גלעד שליט עדיין חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully