וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים מוסלמים פרצו לאתר של ח"כ יואל חסון

27.4.2011 / 15:04

כתובות בערבית ונעימת תפילה איסלמית קיבלו פני הגולשים באתר הבית של הח"כ מקדימה בשבוע בו נפרץ אתר של פעילי מפלגתו. חסון: "על ישראל להיות מוכנה להתקפות אינטרנטיות"

האקרים איסלמיים קיצוניים פרצו היום (רביעי) לאתר האינטרנט של יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ יואל חסון (קדימה) – כך נודע לוואלה! חדשות. הפריצה גרמה לכך שהגולשים שביקשו להגיע לאתר הבית של חסון נתקלו בכתובות בערבית - "אין אלוהים מלבד אללה", ו-"השבח לאללה העצום", במוסיקת תפילה איסלמית שהתנגנה ברקע.

"הפריצה לאתר שלי ולאתרים נוספים בתקופה האחרונה, היא חלק מלוחמה מודרנית של גורמים עוינים לישראל ברשת האינטרנט", אמר חסון בתגובה לפריצה. "דבר זה לא ירתיע ולא ירפה את ידיי, ועל ישראל להיות מוכנה לקראת התקפות מסוג זה ולדעת להילחם בסביבה החדשה של לוחמה אינטרנטית. אני מקווה שהאתר שלי יחזור לתפקוד מלא בהקדם האפשרי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
באתר התנוססו הכתובות "אין אלוהים מלבד אללה", ו-"השבח לאללה העצום"/מערכת וואלה, צילום מסך

נראה שההאקרים אוהבים במיוחד לפרוץ לאתרים המזוהים עם מפלגת "קדימה": רק השבוע נפרץ גם אתר האינטרנט של פעילי קדימה "גו קדימה". "זו הפעם השנייה במהלך השנה האחרונה שהאקרים פלסטינים פורצים לאתר שלנו ומנסים לשבש את הפעילות באתר הפעילים של קדימה", סיפר לוואלה! חדשות עורך האתר, חיים סגל. "פנינו באחרונה לגורמי הביטחון בהקשר לכך, ובכוונתנו לחזק את מנגנוני הביטחון של האתר כדי שפעולה כזאת לא תשנה בעתיד".

שתי הפריצות האחרונות מצטרפות לפריצות נוספות לאתרים של מפלגות ואישים פוליטיים. באוגוסט 2009 נפרצו אתר קדימה והבלוג של יו"ר המפלגה, ח"כ ציפי לבני. ביוני 2010, נפרץ אתר פעילי הליכוד "ליכודניק", על ידי האקרים טורקים שהשתילו בו סיסמאות בגנות ישראל, הממשלה וראש הממשלה וקריאות לתמיכה בחמאס. בחודשים האחרונים האקרים פרצו גם לאתר הכנסת ולאתר מפלגת "ישראל ביתנו", וכן גם לאתר של עיריית תל אביב, האתר הרשמי של הזמרת נינט טייב וכן לאתר המועצה האזורית חוף כרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully