וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בכפר קאסם: בן 57 נורה סמוך לבית הקברות

איילה חננאל

27.4.2011 / 0:44

עאמר סרסור, תושב כפר קאסם בן 57, נורה בבית הקברות הסמוך לביתו ופונה לבית החולים בילינסון שם נקבע מותו. בעקבות המקרה מחו התושבים בזירת האירוע נגד "חוסר הנוכחות המשטרתית בעיר"

עאמר סרסור, תושב כפר קאסם בן 57, נורה הלילה (רביעי) בבית הקברות הסמוך לביתו. הוא פונה באופן עצמאי לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. סרסור, לשעבר מורה לעברית, עבד לאחרונה בחברת ביטוח. הדיווח על האירוע התקבל במשטרה מבית החולים, ובמקביל הגיעו דיווחים על יריות שנשמעו. משטרת ראש העין החלה בחקירת נסיבות הירי.

בעקבות המקרה, הגיעו תושבי העיר לזירת הירי והחלו למחות כנגד מה שהם מגדירים "חוסר הנוכחות המשטרתית וההפקרות המשתוללת בעיר". היום היה אמור להיערך מבצע משטרתי רחב היקף באזור המשולש של כוחות משטרת מחוז מרכז ומג"ב, אולם המשטרה הודיעה כי לאור פעילות מבצעית נדחה המבצע.

לפני כשבועיים נרצח ביריות מנכ"ל עיריית קלנסוואה, ויאם זמירו ברכבו, כאשר היה בדרכו חזרה לביתו. סמוך לשעה 21:00 הוזעקו צוותי מגן דוד אדום לאירוע ירי ואיתרו את זמירו כשהוא סובל ממספר רב של פצעי ירי, במרחק כמה מאות מטרים מביתו. זמירו בן ה-38 פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. הירי בוצע בזמן שמפקד משטרת טייבה וכוחותיו היו בפעילות בעיר על מנת "לחזק את תחושת הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully