וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנות מאסר לגבר שתקף מינית נערה עליה השגיח

26.4.2011 / 9:39

יוסף נונו, שהועסק כמשגיח בבי"ח, הורשע בהסדר טיעון כי ביצע מעשים מגונים בנערה בת 14 עליה השגיח, ובאחותה בת ה-17. היום הוא נשלח ל-4 שנים בכלא. בעבר ריצה נונו עונש מאסר על רצח

דניאל בוק

בית משפט השלום בכפר סבא גזר הבוקר (שלישי) ארבע שנות מאסר על יוסף נונו, בן 71 מהרצליה, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירה של מעשים מגונים תוך ניצול מעשה השגחה בנערה בת 14 עליה השגיח כאשר הייתה מאושפזת בבית החולים מאיר לאחר ניסיון התאבדות, וכן בביצוע מעשה מגונה באחותה בת ה-17.

לפני שנה אושפזה הנערה בבית החולים תחת השגחה צמודה במחלקת הילדים לאחר שניסתה להתאבד. נונו, שבעבר הורשע ברצח ובעבירות מין, עבד באותה תקופה בבית החולים במסגרת עמותה שסיפקה שירותי השגחה. בערב כששוחח עם הנערות, החל ללטף את הנערה הצעירה בידה ובמצחה, עיסה את רגליה וידיה, חיבק אותה וניסה לנשק אותה, אולם אחותה חטפה אותו ולאחר מכן יצאה מהחדר.

לאחר מכן ליווה נונו את הנערה הצעירה לשירותים, אז שוב ליטף אותה וחיבק אותה. בעקבות האירועים הלכה הנערה אל האחיות והתלוננה, במסגרת הסדר הטיעון ביקשה הפרקליטות לגזור עליו ארבע שנות מאסר. נונו נשלח לבדיקה של מסוכנות מינית, שם נקבע כי קיימת אצלו רמת מסוכנות גבוהה כי יחזור על המעשים. פרקליטו, עו"ד יצחק איצקוביץ', ביקש להתחשב בגילו, במצבו הרפואי ובעובדה שעברו 13 שנים מאז שביצע עבירת מין קודמת.

נונו נידון בעבר למאסר עולם לאחר שרצח צעירה, אולם שוחרר לאחר 13 שנים מכיוון שקיבל חנינה. בשנת 2000 ניתן לשש שנות מאסר לאחר שביצע מעשה מגונה בקטין. "מדובר בנאשם שהודה בהזדמנות הראשונה, גילו המתקדם ובריאותו שאינה בכי טוב עומדים לזכותו, אך מול כל אלה עומדים המעשים הנלוזים והמגונים של הנאשם", כתב השופט אהרן גולדס בגזר הדין.

גולדס הוסיף כי יש חומרה יתרה במקרה זה, מכיוון שהנאשם ביצע את המעשים בקטינה תמימה וחסרת ישע, ומעשיו ילוו אותה עוד שנים רבות. על כן, ולמרות הנסיבות, קבע השופט כי יש לגזור עליו את העונש המרבי שביקשה התביעה. כמו כן, הוא חויב לפצות את שתי הנערות בסכום כולל של 60,000 שקלים. עו"ד איצקוביץ' אמר לאחר הדיון כי מדובר בעונש חמור, וכי בכוונתו להגיש ערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully