וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התערבות: נער בן 14 קפץ מהגג ונפצע קשה

אריאל נוי ואיילה חננאל

26.4.2011 / 10:20

לפי חקירה ראשונית, נער השתכר והתערב עם חבריו שיקפוץ מגג בית פרטי ביהוד תמורת 100 שקלים. הנער קפץ מגובה 15 מטרים ונפצע קשה. בעלת הבית: "הם לא שתו הרבה, אבל כוסית קטנה מספיקה"

נער 14 נפצע הלילה (שלישי) באורח קשה, לאחר שקפץ מגובה של 15 מטרים מגג בית פרטי ביהוד. מחקירה ראשונית של האירוע נראה כי הנער קפץ מן הגג כשהוא שיכור, וזאת לאחר שהתערב עם כמה מחבריו בעניין. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו לנער טיפול במקום ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע ועד כה לא בוצעו מעצרים.

כפי הנראה, הנער שהה במסיבה בבית חברו, בה נכחו גם הורי החבר. מעדויות שנגבו ממשתתפי המסיבה עולה כי הקטין התערב עם חבריו כי יקפוץ מגג המבנה תמורת 100 שקלים, כפי שאכן עשה. גלית, בעלת הבית שבו אירעה התקרית, סיפרה לגלי צה"ל על שהתרחש: "ישנתי באותו זמן עם בעלי. הבן שלנו העיר אותנו באמצע הלילה ואמר לנו שחבר שלו קפץ מהגג.הם לא שתו כל כך הרבה, אבל לפעמים מספיק שאתה שותה כוסית קטנה והתוצאה קשה. הבן שלי ניסה למנוע מהחבר שלו לקפוץ ואמר לו 'מה נראה לך שאתה עושה', אבל זה היה מאוחר מדי".

יוסי חלבי, פרמדיק מד"א ירקון, מסר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום, ראינו נער שנפל מגובה ומסביבו נערים עומדים, מבוהלים. הם הצביעו על המקום שנפל, ואז התברר לנו שהוא נפל מגובה רב יותר משנמסר לנו בדיווח הראשוני. הוא היה שרוי על הרצפה, ובמקום היה ריח של אלכוהול". לדברי מד"א, הנער נפצע באורח קשה והוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומשברים רבים בידיים, ברגליים, ובשתי חוליות של הגב התחתון. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, משם נמסר כי מצבו יציב ולא נשקפת סכנה לחייו וכי הוא נמצא בהכרה ומתקשר עם משפחתו.

במהלך הפסח נרשמו בישראל מספר אירועים של פגיעות עקב פציעה מגובה. בערב החג השני נפצע גבר כבן 50 באורח קשה, לאחר שנפל מגובה של כ-40 מטרים בנחל חווה שבאזור רמת הנגב. צוותי מד"א פינו אותו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. יממה אחת קודם לכן, נפצעה נערה בת 15 באורח קשה, לאחר שמעדה ונפלה מקומה שלישית בבניין ברחוב ש"י עגנון בחיפה. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בעיר.

* עדכון ראשון - 08:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully