וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח נגמר: הפוליטיקאים חוגגים את המימונה

פנחס וולף

25.4.2011 / 20:24

כבכל שנה, גם הפעם השרים וחברי הכנסת ינצלו את חגיגות המימונה לטובת חיזוק הקשר עם אנשי המפתח במפלגות השונות. רה"מ נתניהו יחגוג השנה בעיר אור עקיבא

השרים וחברי הכנסת מכינים את כרסם לקראת חג המימונה שיצוין החל מהערב (שני), מוצאי חג שני של פסח. כבכל שנה, גם הפעם מתכננים הפוליטיקאים לצאת לחגוג את המימונה עם ראשי הערים ועם הפעילים. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ישתתף בחגיגות המסורתיות של המימונה באור עקיבא, בסימן 60 שנה להיווסדה של העיר, בבית משפחת ביטון. לעומתו יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, תשתתף בשתי מימונות: אחת בבאר שבע ואחת בקריית מלאכי.

הליכודניקים צפויים לבקר בשני מוקדים עיקריים: ביתו של חבר הכנסת ציון פיניאן בטבריה, וביתה של קטי שטרית בבית שמש, אליה יגיעו בין היתר שר החינוך גדעון סער, המשנה לראש הממשלה משה יעלון, השר דן מרידור, סגנית השר גילה גמליאל ויו"ר הקואליציה, חבר הכנסת זאב אלקין.

ייתכן שיעלון אף הוא יצפין לביתו של פיניאן. לשם יקפצו לביקור, ככל הנראה, גם שר האוצר יובל שטייניץ, שר התחבורה ישראל כץ והשר יוסי פלד. המשנה לראש הממשלה סילבן שלום צפוי לבקר בחגיגות המימונה באור עקיבא ובחדרה.

גם בכירים במפלגות אחרות צפויים לחגוג עם המטעמים המרוקאיים המסורתיים. חבר הכנסת בנימין אליעזר (העבודה) שהתאושש מאשפוז ארוך, יגיע ככל הנראה למימונה בגן יבנה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת שאול מופז, יקפוץ לחגיגות בדרום, ואילו השר שלום שמחון (עצמאות) יבקר במושב אביבים.

החגיגות מחר, יום המימונה, יחלו בשעה 11:00. גם אז המוקדים המרכזיים יהיו של הליכוד, כאשר מרבית השרים וחברי הכנסת יתרכזו בביקור בקריות, מיער ברנדס בקריית אתא ועד קריית ים. חברי כנסת ממפלגות אחרות יברכו "תרבחו ותסעדו" במקומות נוספים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully