וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט תחריף המאבק: עצרת, צעדה והשבתת המשק

אריאל נוי

25.4.2011 / 8:32

עשרות בני אדם פקדו את מאהל שליט בי-ם במהלך החג השני והביעו תמיכה במאבק לשחרור גלעד. במטה מתכננים להחריף את הצעדים. בתכנון: צעדה מדרום לצפון, הקפאת מעבר הכספים לחמאס ועוד

מחוזקת מהתמיכה הציבורית שקיבלה במהלך החג, מתכננת משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט להחריף את צעדי המאבק למען שחרורו. רכז אגף המשימות בתנועה הקיבוצית והפעיל הבכיר במטה המאבק, יואל מרשק סיפר לוואלה! חדשות על הצעדים המתוכננים.

לדבריו, התכנית הראשונה היא הקפאת הכספים שעוברים לחמאס. "רק הבוקר עברה מכונית עם 13 וחצי מיליון דולר מזומן שמגיע לחמאס מאונר"א. זהו כסף מזומן שמממן את ההברחות צריך להקפיא אותו או לנסות להעביר אותו דרך הבנק אחת לחודש בהוראה של נתניהו ונגיד בנק ישראל סטנלי פישר. זה דבר אפשרי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנו נלך גם עם השוק הפרטי ונבקש יום אחד השבתת אזהרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרשק אמר כי החודשים הקרובים משמעותיים מאוד מבחינת המאבק לשחרור שליט. "בסוף יוני יש את מועד התחלת צעדת המחאה של נועם ואביבה שזה יהיה בדיוק שנה, באוגוסט יש את יום ההולדת לגלעד. אחת מהתוכניות היא לארגן עצרת המונים בכיכר רבין", אמר מרשק.

במלאת שנה לצעדה ממצפה הילה לירושלים, מתכננים במטה המאבק צעדה דומה מדרום לצפון. "נקודת החטיפה הייתה בכרם שלום. אנו מתכננים להתחיל משם את הצעדה ולהמשיך משם 10 ימים לאורך ערי השדה שדרות, אשקלון אשדוד לכיוון ראשון לציון עד ירושלים בחזרה".

כמו כן, לדברי מרשק מתוכננים גם אמצעים פוליטיים- חברתיים להחרף המאבק. לדבריו, הוא מתכוון לפנות ליו"ר ההסתדרות עופר עיני ולוועדי העובדים של חברת החשמל, הבנקים הגדולים, הנמל ועוד על מנת לקיים שביתת אזהרה במשק. "אנו נלך גם עם השוק הפרטי ונבקש יום אחד השבתת אזהרה. אני משוכנע שבעלי ההון והרשויות הציבוריות יסכימו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המילואימניקים במחאה על גלעד שליט מול ישיבת הממשלה ,אפריל 2011. עומר מירון
אחד המהלכים במאבק יהיה צעדה נוספת מדרום לצפון/עומר מירון

הצעדים לא נגמרים כאן. לדברי מרשק מתכננים במטה המאבק לקרוא לכל האלופים ותתי האלופים שהשתחררו מצה"ל מיום חטיפתו של גלעד לכנס הזדהות גדול. "לא מספיק רק הביטחוניסטים שהיו. אני מתכוון לאגד גם קצינים בכירים מצה"ל שיהיו בדעה אחת לשחרור המיידי של גלעד", אמר.

עשרות בני אדם פקדו את מאהל שליט בירושלים ערב החג השני. בין המבקרים גם שיירה של עשרות כלי רכב שהגיעו מאזור השרון על מנת להביע תמיכה במאבק. את השיירה הובילו בני משפחת דובינר מהיישוב קציר.

"הכול נעשה במהירות כדי להספיק לערב חג", סיפרה מאיה דובינר בת ה-15 שארגנה את השיירה, לוואלה! חדשות. "הופתעתי שמיד נענו עשרות כלי רכב. אני מקווה שנעיר סוף סוף את ראש הממשלה. חברי שואלים אותי מה אני עושה בחג? לאן אני יוצאת היום? ובגאווה עניתי להם - אני נוסעת לירושלים. ביבי, החיים של גלעד בידך", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully